Epäolennaisia ärsyttäviä asioita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;27195521:
Mulla on paha tapa kylässä käydessäkin kääntää se rulla oikein :ashamed:

Voi saakeli, ja mun mielestä sen kuuluukin olla silleen et paperi tulee takaa :O Kun toisinpäin se paperi ei tuu ollenkaan niin hyvin siitä rullasta.

Mistä tuli mieleen, että SE on ärsyttävää kun varsinkin aikuiset ihmiset (työpaikalla) latoo astianpesukoneeseen mukeja päällekkäin! Että joku joutuu sitten niitä jälkeenpäin järjestelemään, tai sitten vain jäävät likaisiksi ja menevät saman tien uudestaan pesuun. Luuisi jokaisen aikuisen sen verran tajuavan ettei lado astiotia päällekkäin koneeseen. Mur.

Toinen mikä ärsyttää on se, ettei sitä konetta aukaista kunnolla vaan laitetaan siitä luukulta kuppi siihen mihin saa. Pitäis täyttää perältä alkaen.

[QUOTE="vieras";27195532]Voi saakeli, ja mun mielestä sen kuuluukin olla silleen et paperi tulee takaa :O Kun toisinpäin se paperi ei tuu ollenkaan niin hyvin siitä rullasta.[/QUOTE]

Musta taas on hankala, että se paperin pää on siellä seinää vasten ja sit sitä saa etsiä.

Mua ärsyttää, kun laittaa viestiä, eikä siihen vastata (tietäen että toinen on taatusti nähny viestin.).

Ja sitten mua ärsyttää se, kun ei yksinkertaisesti keksi mitään tekemistä.
Ja se, että lupasin 1v'n mummolaan yöksi jo pari viikkoa sitten, vasta olin poissa kotoa ja lapset oli isänsä kanssa kotona mutten tiennyt lähteväni enne lupausta.

Sitten mua ärsyttää että miut laitetaan tilanteeseen, jossa en voi olla rehellinen jos satutaan kysäsemään tietoa. Molemmat on miun ystäviä, toinen läheisempi kuin toinen ja siskoksia keskenään.

Ja ärsyttää myöskin kun olin siivonnu ennen vapaayötäni, ja tulin taas sotkuseen kotiin.

[QUOTE="vieras";27195551]Jaa, mä olen kyllä löytänyt sen joka kerta ihan etsimättäkin..[/QUOTE]

Niin, tarkoitin siis luonnollisesti sitä, että se pää on piilossa siellä rullan takana. Jos rulla on oikeinpäin, on paperin pää suuremmalla todennäköisyydellä siinä näppien ulottuvilla ilman, että rullaa tarvitsee pyöräyttää saadakseen pään esiin.

Jo mainitut tiskikoneen väärintäyttö ja vessapaperi väärinpäin ottaa kyllä pannuun. Lisäksi ärsyttää kun just on saanu lapsen päiväunille niin koira 1 kuulee/näkee jotain omaa ja alkaa haukkua jolloin koira 2 yhtyy kuoroon = lapsi herää nukuttuaan minuutin.

Mies tykkää aina levitellä pyykkiä pyykkitelineen lisäksi vesilämmitteisen pyyhekuivaimen päälle. Kun on käynyt suihkussa ja meinaa laittaa pyhkeensä kuivumaan niin ei ole mihin laittaa ja pyhhe alkaa haista.

Ärsyttää kun annan lapselle jonkun ruoanpalan käteen ja tämä antaa sen koiralle. Ja ärsyttää laittaa vessapaperi "väärinpäin" seinään päin, koska jos se on toisin päin, niin kissat repii sen somasti alas :D

Ärsyttävät asiat vaihtelee riippuen päivän "laadusta" mutta yleisemmät ärsytksen aiheet on se kun juuri kun saan vauvan melkein nukahtamaan, tulee esikoinen siihen jotain huutamaan (tule kattomaan, tule leikkimään tai sitten ihan tahallaan muuten vain huutaa) ja eikun homma alusta :headwall:

Sitten myöskin se että ruuan jälkeen avaan pesukoneen valmiiksi ja laitan sinne omat likaiset astiat ja taaperokin laittaa omansa niin mies ei ikinä laita, vaikka se on auki ja näkee että siellä on likaiset! Ei ne pitää laittaa, aina sinne prkleen lavuaariin |O

Ja sekin on ärsyttävää ettei puhelin ikinä soi silloin kun on tylsää ja olisi aikaa jorista, vaan se soi juuri silloin kun on kauhee kaaos menneillään, oot lähössä jonnekin tai oot jossain ja silloin se soi koko ajan.

Ugh olen puhunut.

Mua ärsyttää, kun mies laittaa sukkia kuivumaan telineelle, niin se ei laita niitä pareja vierekkäin vaan kaikki ihan sekaisinsa. Ei se tietty mitään rakettitiedettä oo etsiä pareja sitten kun ne on kuivia, mutta ärsyttää silti suunnattomasti :D

[QUOTE="vieras";27195958]Mua ärsyttää se jos voileivän päälle laitetaan ensin juusto ja sitten kinkku/makkara. Nehän kuuluu olla toisin päin :D[/QUOTE]

Niin just! Se on kans tosi ärsyttävää kun jotkut voitelee näkkärin väärältä eli sileältä puolelta. Reikäpuolelle se voi kuuluu laittaa! :D

Yks kestoärsytys on ollut se, että kun putsaat kissanvessan niin kohta huomaatkin, että kissanhiekkaa (tai sitä puupellettiä mitä meillä käytetään) on just liian vähän :headwall: Ja joko kaupat on kiinni tai et jaksais millään lähteä enää sinne.

Se, kun matalalattiabussilla matkustaessa joku ryntää mitään kysymättä tai sanomatta nostamaan meidän vaunuja. En kettu soikoon tartte apua, ja jos tartten ni pyydän! :mad:

Älä nyt raivoo, mutta jospa se on joku sellainen joka muistaa pikkulapsiajat ja miten ärsyttävää oli, kun bussilla rattaiden kanssa matkustaessa piti aina pyydellä ja huudella apua ennenku joku suostu tulemaan avuksi. Ajatteli ehkä sun tarvitsevan apua mutta ei muistanut että onkin matalalattiabussi. Ennen kun kato kaikki ei sellaisia olleet : /

[QUOTE="vieras";27195506]Minua ärsyttää jos likaiset astiat ladataan tiskikoneeseen "väärin". Eli esim. lautaset pitää olla suuruusjärjestyksessä. Helpottaa ja nopeuttaa huomattavasti sitten tyhjennysvaiheessa ;) Kun mun mieskin tän vielä tajuaisi.[/QUOTE]

Aina kun mun kaveri on meillä kylässä ja tehdään ruokaa, niin se sitten yrittää olla avuksi laittamalla kaikki likaiset astiat koneeseen...Joo, muuten hyvä mutta kun ei auta yhtään kun ne laitetaan sinne ihan ihme järjestyksessä!! :kieh::D

Ja ei, en kehtaa sanoa asiasta sille..

Yhteistyössä