Epäilys raskaudesta??

Nuoriaikuinennainen

Uusi jäsen
03.09.2014
25
0
1
Elikkäs, multa on just pari-kolme viikkoo sitte poistettu kuparikierukka ja menkat alko suht normisti 25.8..oli kyl viis päivää myöhäs ja vähän lyhyemmät ja erikoisemmat ku yleensä eli siis normisti tokavikana menkkapäivänä ei tuu ollenkaan verta ja sit vikana valuu loput..nyt kävi kaks kertaa toi sama. ei valu tulee ja ei valu päivään ja seuraavana tulee. Ollaan harrastettu seksii suojaamattomasti kuukautisten aikana ja pari päivää niiden jälkeen ja ehkä päivä/pari ennenki niitä. eli nyt sitte on nipistelyä munasarjoissa ja alaselkää särkee..huimaa, ihan hiukan etova olo auton kyydissä..kaikkein oudointa on että vatsanpohjassa kutisee koko ajan..tai siis tuntuu koko ajan semmosta kihelmöintiä, ja se naurattaa, ku tuntuu niin hassulta. Olisko mahdollista, että oon tulossa raskaaks, et ovulaatio onki tapahtunu jostain kumman syystä aikasin??? Onko hedelmöittyminen tapahtunu vai onko nää jo kiinnittymisoireita?? Mulla normisti 28-29 kierto :) vauva on haaveissa :)..Olis ihanaa jos joku kokeneempi osais vähän auttaa :)

Tällä hetkellä rinnat vähän arat ja turvonnu, aivan kammotava väsymys ja raudanmaku suussa. Nännipihoille on ilmestyny jotain nystyröitä... Äh, en usko olevani raskaana, mut mitä ihmettä nää oireet oikeen on??! Pitää koko ajan juoda kahvii, et pysyis ees vähän virkeenä ja hereillä. Kuumottaa tosi paljon, eikä oikeen jaksa tehä mitään :( . Alavatsan ja selän kivut vaan jatkuu (ollu jo viikon)... :'( . KP 14/29...ovulaatio oli jo luultavasti.. Mikä mua vaivaa??? :(

Vaikea sanoa. Itse olen saanut voimakkaita oireita ihan vaan kun olen pelännyt/toivonut olevani raskaana. Mielikin saattaa tehdä tepposet :) Kierron loppupäässä sitten testiä, etenkin jos kuukautisten tulo viivästyy. Ja mahdollinen ovulaatio kannattaa tietysti käyttää hyödyksi ;)

Yhteistyössä