Epäily alkavasta mustamaalaamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lispetti

Tunnettu jäsen
16.09.2012
66 088
16 514
113

Jos edellinen todella pitää paikkansa, että Venäjä aloittaa loanheittokampanjan Suomea kohtaan niin tämä on erittäin huolestuttavaa! Venäjällä on yleisesti suhtauduttu suomalaisiin arvostuksella.
Meille suomalaisille tämä on tietenkin päivän selvä asia, että Suomessa ei ikinä kieltäydyttäisi hoitamasta ihmistä, oli hän sitten kuka hyvänsä.

Suomalaiset ovat rahallisesti tukeneet satoja perheitä venäjän kielisillä Donbassin alueilla ja sydämet ovat olleet mukana heidän auttamisessa, vaikka pääsääntöisesti olemmekin tukeneet muuta Ukrainaa.
Näkisin, että avunsaajilla on velvollisuus kertoa suomalaisten antamasta avusta suureen ääneen!

Venäjä käy informaatiosotaa Suomea vastaan ja pyrkii valeuutisilla saattamaan Suomen huonoon valoon.
Venäjällä kansalle ei kerrota, että Putinin joukot käyvät sotaa Ukrainassa.”

Luin jostain, että yhdestä peukutuksesta keskustelupalstalla voi olla järkyttävät seuraukset.
Ei tälläkään palstalla enää uskalleta keskustella avoimesti.
Minä olen aina ollut suorasuu ja olen jopa joutunut käräjäoikeuteen kirjoituksistani.
En enää ole niin hölmö. Annetaan ammattitaitoisten toimittajien kirjoittaa mediassa. He tuntevat sananvapauden koukerot.

Tämäkö on sitä Venäjän kuuluisaa trollitehtailua? Ei tee vaikutusta.

• Haha
Reactions: Lispetti
Moi Lissu ❤

• Rakkaus
Moi Lissu
Iltaa!❤️
Niin se vaan loma meni ja arkiset askareet alkaa taas, huollan täällä just lasten tietsikoita. Kahvitauko ja sitten koneet läjään. Olipa pölyisiä, huhhuh!

Kuuntelin tässä samalla Putinin puhemiehen haastattelua by Sky news:
(kohdassa 27:40 puhutaan Suomen ja Ruotsin liittymisestä Natoon)

Iltalehden urheilupalstakin on sitten otetu käyttöön Suomen väkisin Natoon viemikseksi. Nyt on eliitillä näköjään kaikki pelissä.
Natoa on tuputettu jo pitkään.

Venäjällä ei ole mitään asiallisia syitä millä mustamaalata Suomea. Jännityksellä mennään, että mitä Venäjän johto keksii. Venäläiset pitävät suomalaisia erittäin luotettavina ja rehellisinä. Katsotaan miten takki kääntyy. En huomannut katsoa oliko meidän mediassa mitään vastinetta tuolle väitteelle siihen, että Suomessa ei suostuttu hoitamaan urheilijaa. Mielestäni olisi ollut edullista antaa esimerkkejä miten me täällä venäläisiä hoidamme ja haastatella juttuun muutamia venäläisiä. Ei se olisi liian myöhäistä vieläkään.

Iltaa!❤️
Niin se vaan loma meni ja arkiset askareet alkaa taas, huollan täällä just lasten tietsikoita. Kahvitauko ja sitten koneet läjään. Olipa pölyisiä, huhhuh!

Kuuntelin tässä samalla Putinin puhemiehen haastattelua by Sky news:
(kohdassa 27:40 puhutaan Suomen ja Ruotsin liittymisestä Natoon)

Jaa-a, kai sää naine muistat etten jaksa/kerkiä videoita katella. :sneaky:

Mutta niin se pääsiäisloma vaan hujahti liianki nopsaan! Huomenna sorvin ääreen.

• Tykkää

Jos edellinen todella pitää paikkansa, että Venäjä aloittaa loanheittokampanjan Suomea kohtaan niin tämä on erittäin huolestuttavaa! Venäjällä on yleisesti suhtauduttu suomalaisiin arvostuksella.
Meille suomalaisille tämä on tietenkin päivän selvä asia, että Suomessa ei ikinä kieltäydyttäisi hoitamasta ihmistä, oli hän sitten kuka hyvänsä.

Suomalaiset ovat rahallisesti tukeneet satoja perheitä venäjän kielisillä Donbassin alueilla ja sydämet ovat olleet mukana heidän auttamisessa, vaikka pääsääntöisesti olemmekin tukeneet muuta Ukrainaa.
Näkisin, että avunsaajilla on velvollisuus kertoa suomalaisten antamasta avusta suureen ääneen!
Oletko muuttumassa takaisin Lispetiksi LiZpet-olomuodosta?

Miksi uskoisit Venäjän valheellisesti ja yksipuolisesti mustamaalaavan Suomea, kun et uskonut sitä Ukrainankaan kohdalla?

• Surullinen
Oletko muuttumassa takaisin Lispetiksi LiZpet-olomuodosta?

Miksi uskoisit Venäjän valheellisesti ja yksipuolisesti mustamaalaavan Suomea, kun et uskonut sitä Ukrainankaan kohdalla?
Mun mielestä nämä sun viestit on kohtuuttomia.

Olen monessakin ketjussa luennoinut Venäjän monista ”totuuksista”.

Rinnastatko tosiaan Ukrainaa Suomeen. Jos, niin mielestäni voisit olla ylpeämpi omista juuristasi!

Mun mielestä nämä sun viestit on kohtuuttomia.

Olen monessakin ketjussa luennoinut Venäjän monista ”totuuksista”.

Rinnastatko tosiaan Ukrainaa Suomeen. Jos, niin mielestäni voisit olla ylpeämpi omista juuristasi!

Ehkä minä sitten vain satuin väärien ketjujen vääriin luennointeihin....

"Jos jokin näyttää ankalta, vaakkuu kuin ankka, ui kuin ankka ja lentää kuin ankka, se on todennäköisesti ankka vaikka sitä väitettäisiin maitovalaaksi"

• Tykkää
Kannattaa muistaa että Venäjällä mediassa maalataan nyt suomesta kuvaa vihollismaana.
Venäjä on kylvänyt tätä aina. Venäjä tarvitsee vihollisen ja uhkakuvan, mutta Venäjä ei ole ainoa:

Ehkä minä sitten vain satuin väärien ketjujen vääriin luennointeihin....

"Jos jokin näyttää ankalta, vaakkuu kuin ankka, ui kuin ankka ja lentää kuin ankka, se on todennäköisesti ankka vaikka sitä väitettäisiin maitovalaaksi"
Ongelma on siinä, että kirjoittaessani en lähtökohtaisesti kirjoita puolueellisesti ja ymmärrän, että tämä asettaa lukijalle haasteita. Enkä välttämättä provosoituna ja haukuttuna lähde edes korjaamaan väitteitä, mulla ei riitä intressit sellaiseen joka kerta.

Että lepoa vaan - samoissa riveissä taistellaan jos Venäjä tulee.

Moskva-laivan uppoaminen aiheuttaa Venäjällä keskustelua.
Miksi laiva upposi, jos kyse on vain ystävällisestä operaatiosta?
Omaiset eivät usko tekaistuihin selityksiin.
Paavi rukoili Vatikaanin aukiolla rauhan puolesta. Partriarkka Kirill luultavasti häpeää silmät päästään ja pelkää taivaspaikkansa puolesta.

Yhteistyössä