epäileväinen morsian.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emmatiinus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emmatiinus

Vieras
Olen ollut suhteessa pitkään saman miehen kanssa. Tapasimme ollessamme 14-vuotiaita ja siitä lähtien olemme olleet yhdessä aina. Suhteemme rakoili silloin kun hän täytti 22-vuotta ja hänellä oli joku suhde johonkin toiseen henkilöön, sain sen epäsuoraan selville ja olin aluksi todella loukkaantunut, mutta annoin anteeksi. Menimme melkein heti kihloihin tapahtuneen jälkeen ja avioiduimme viime kesänä. Kohta tulee hääpäivästä täyteen 1v. Ja sitä ennen täytämme molemmat 28-vuotta.

Mieheni bestmanina toimi hänen paras ystävänsä ja he ovat olleet jo nuoruudestaan asti erottamattomat. He liikkuvat paljon yhdessä ja tekevät yhteisiä lomareissujaan. Minua metkustelu ei ole juuri koskaan kiinnostanut, tykkään toisenlaisista asioista.

OLen huomannut miehessäni uusia piirteitä tässä puolenvuoden aikana, hän on alkanut pitää itsestään erityisen hyvää huolta, hankkinut mm. itselleen kuntosalille osakkuuden ja hän käy siellä melkein päivittäin. Hän on uusinut vaatteitaan ja muuttanut myös hiustyyliään trendikkäämmäksi. Aloin epäilemään pahinta että onko hänellä joku uusi "taas". Eräs tuttavani oli nähnyt hänet kaupungilla kävelemässä käsikädesä erään miehen kanssa, kuvailu sopii täydellisesti hänen parhaaseen ystäväänsä. Jokin heräsi sisälläni ja aloin epäilemään miestäni. Nyt olen löytänyt hänen koneeltaan ja kännykästään epäilyttäviä kuvia heidän yhteisiltä matkoiltaan ja epämääräisiä sähköposteja. En ymmärrä miten tässä näin kävi.

Seksiä emme ole harrastaneet pitkiin aikoihin, ja minusta tuntuu että minä olen se joka tekee aina aloitteen. Olen viehättävä, vaalea siro nainen. Monet miehet tekisivät varmasti kaikkensa saadakseen minut, olenkin nyt töissäni ollut yhteydessä yhteen työtoveriini. Hän on fiksu ja ystävällinen ja puhelias, minusta on ihanaa että hän huomioi minua. Kaipaan sitä toden teolla.

Kysyin suoraan mieheltäni hänen suhteestaan joka tapahtui silloin kun hän oli 22-vuotias, hän ei aiemmin ollut valoittanut tarkemmin tapahtuneen taustoja... selvisi että ko. suhde oli ollut hänen parhaaseen ystäväänsä ja hän ei tällä hetkellä oikein tiedä voiko jatkaa tätä avioliittoa kanssani. Hän kokee olevansa ahdistunut ja ei löydä ulospääsyä tilanteeseen. Mitä minun tulisi tehdä, en haluaisi menettää miestäni koska loppupeleissä rakastan häntä ja meillä on ihana suhde takana. Mieheni vain ei tiedä voiko hän enää olla suhteessa naisen kanssa, minun kanssani.

Jos tämä on ihan tosijuttu, niin anna miehesi mennä ja toteuttaa itseään jos kerran homoseksuaali on. Parempi kai menettää mies toiselle miehelle kuin toiselle naiselle: miehen kanssa kun et voi kilpailla, naisen kanssa voit. Rakentakaa hyvä ystävyys suhteen sijaan. Teillä kun ei edes sitä seksiä juuri ole. Kun joskus saat kehitettyä uuden suhteen oikean heteron kanssa, tulet huomaamaan mistä olet jäänyt paitsi. Tsemppiä!

En tiedä mitä pitäisi ajatella kun koko elämäni olen rakentanut valheen pohjalle, tuntuu että olen samalla hukannut itseni ja menettänyt vuosia joita en koskaan saa takaisin. Kuinka voin enää luottaa keneenkään. Olen melkein aina ollut vain mieheni kanssa ja minulla on hyvin vähän ystäviä. En tiedä mitä tehdä...

et kai voi muutakaan kuin antaa mennä, epätodellinen juttu, onko totta? otan osaa kovasti...Mutta tulevaisuus tuo parempaa! Teille molemmille.. Olisi suoraselkäistä ilmaista suoraan eikä elää kaksoiselämää. Onnetonta pitää kulissiavioliittoa, tiedossa on jotain parempaa teille molemmille.

Tuntuu oikeasti niin pahalta, olen vain tuhlannut aikaani..mikä minussa on vikana, miten en tajunnut koskaan. Miten voinkin olla niin hölmö... mistä nykyään edes löytää miehiä? Ja miten tuollaisen voi perheelle sanoa`?

löydät kyllä! ja perheelle voit selittää että päädyitte eroon sovussa blaaa bla fraaseja. ne tyynnyttävät, pian unohtavat. aika menee eteenpäin. iloitse uudesta elämästä.

Yhteistyössä