M
mama
Vieras
Epäilen olevani raskaana..menkkojen pitäisi alkaa maanantaina. Jos olen niin se on niin alussa että vasta ekat menkat saattaa jäädä pois..Mutta voinko huomenna ottaa kuppia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RasuNaamari:Jos edes epäilet, et ota. niin yksinkertaista se on, provo.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Jos olet raskaana, niin ei sulle alkoholi maistu. Nimim. kokemusta on
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Jos olet raskaana, niin ei sulle alkoholi maistu. Nimim. kokemusta on
Kyllä joillekki vaan maistuu kun ne ei osaa ajatella lapsensa parasta.
Ap meneppäs kipin kapin kauppaan ostamaan testi ja tee se...
En menis itse juomaan jos epäilisin olevani raskaana...
Mieti,kumpi on tärkeämpi känni vai lapsi?Vaikkakin tuossa vaiheessa niin pieni vielä
Alkuperäinen kirjoittaja jeera:No helkkari,en mä viel tossa vaihees osannu edes epäiollä et ois tärpänny.Ota vaan.
Ei ole yhtään mitään haittaa.mitä tollasta miettiin ku menkatkaan ei ole viel edes alkaneet
Alkuperäinen kirjoittaja mutta:näkeekö testistä vielä mitään jos menkkojen pitäisi alkaa maanantaina?Onko ne niin herkkiä.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Jos olet raskaana, niin ei sulle alkoholi maistu. Nimim. kokemusta on
Mieti,kumpi on tärkeämpi känni vai lapsi?Vaikkakin tuossa vaiheessa niin pieni vielä
Tajusitkohan nyt varmasti että tällä ap:llä ei ole vielä edes menkat myöhässä
Alkuperäinen kirjoittaja mutta:näkeekö testistä vielä mitään jos menkkojen pitäisi alkaa maanantaina?Onko ne niin herkkiä.
Alkuperäinen kirjoittaja ssad:Alkuperäinen kirjoittaja mutta:näkeekö testistä vielä mitään jos menkkojen pitäisi alkaa maanantaina?Onko ne niin herkkiä.
No on niitä herkkiä testejä joilla voi testata jo ennen ku menkat on myöhässässä
Alkuperäinen kirjoittaja No kyllä:Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Jos olet raskaana, niin ei sulle alkoholi maistu. Nimim. kokemusta on
Tajusitkohan nyt varmasti että tällä ap:llä ei ole vielä edes menkat myöhässä
kuule tajusin.
Ite ottasin varman päälle ihan kaiken varalta.
Maanantai on ihan kohta
Alkuperäinen kirjoittaja mama:Alkuperäinen kirjoittaja RasuNaamari:Jos edes epäilet, et ota. niin yksinkertaista se on, provo.
Ei oo provo..mutta tämä raskausjuttu tuli niin yllättäen ei suunniteltuna..ja nyt en haluis perua synttärikemuja joissa olis tarkotus ottaa..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mama:Alkuperäinen kirjoittaja RasuNaamari:Jos edes epäilet, et ota. niin yksinkertaista se on, provo.
Ei oo provo..mutta tämä raskausjuttu tuli niin yllättäen ei suunniteltuna..ja nyt en haluis perua synttärikemuja joissa olis tarkotus ottaa..
Ahaa, että synttärikemut pitäisi perua, jos ei voi ryypätä...pienet on murheet...