Epätoivoinen yritys: Ymmärääkö teistä joku Norjaa?

Okei, mä laitan tulemaan. Otan vain tuntomerkit *taakse. =)

Eka:
Gillis er rønket A fri på albuer og hofter

Toka:
Gratulerer med dagen til *nimi* og resten av **nimi** E kull

Tokasta ymmärrän sen verran että siinä kirjoitetaan syntymäpäivästä ja pentueesta.

Norjalaiset puolestaan tavaavat vessassa suomea. Sähköpatterissa lukee Må ikke dekkes ja sama suomeksi: Ei saa peittää. Sen suomenkielisen fraasin norjalaiset ainakin osaavat, vaikka ääntämys saattaakin heitellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Ekan lauseen sanoista suurin osa on ihan outoja, niit ei ollut edes mun sanakirjassa. Sen verran ymmärsin, et oli jotain kyynärpäästä. Toka on ihan vaan perus syntymäpäivä onnittelu.
Mä yritin kanssa sanakirjasta katsoa mutta ilman tulosta. Siinä siis puhutaan (luulisin) koirasta joka on tiineenä ja sen pitäisi matkustaa toiseen maahan synnyttämään. Tai ainakin näin pitäisi tapahtua. Myös mun ymmärtääkseni siinä onnitellaan koiraa syntymäpäivien johdosta etukäteen, koska se ei ole silloin Norjassa.

Myöskin olin käsittävinäni että tokan lauseen viimeinen sana koskee lantiota. :/ Ja kyynären ymmärsin myös.

* oon ihan pihalla*

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Norjalaiset puolestaan tavaavat vessassa suomea. Sähköpatterissa lukee Må ikke dekkes ja sama suomeksi: Ei saa peittää. Sen suomenkielisen fraasin norjalaiset ainakin osaavat, vaikka ääntämys saattaakin heitellä.
"Eisapeita"

Täällä on ollut paikallisilla hauskaa, kun olen kertonut, että Suomalaiset nimittävät oksentamista norjan puhumiseksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Ekan lauseen sanoista suurin osa on ihan outoja, niit ei ollut edes mun sanakirjassa. Sen verran ymmärsin, et oli jotain kyynärpäästä. Toka on ihan vaan perus syntymäpäivä onnittelu.
Mä yritin kanssa sanakirjasta katsoa mutta ilman tulosta. Siinä siis puhutaan (luulisin) koirasta joka on tiineenä ja sen pitäisi matkustaa toiseen maahan synnyttämään. Tai ainakin näin pitäisi tapahtua. Myös mun ymmärtääkseni siinä onnitellaan koiraa syntymäpäivien johdosta etukäteen, koska se ei ole silloin Norjassa.

Myöskin olin käsittävinäni että tokan lauseen viimeinen sana koskee lantiota. :/ Ja kyynären ymmärsin myös.

* oon ihan pihalla*
Mä olen ihan pihalla kaikista koira jtuista, vaikka ne lukis suomeksikin :snotty:

* oon ihan pihalla*
Mä olen ihan pihalla kaikista koira jtuista, vaikka ne lukis suomeksikin :snotty:
Okei. :D Kiitti kummiskin.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Olisikohan "rønket" rankattu? Gillis varmaankin on rankattu A-vapaaksi kyynärpäiden ja lantioiden osalta (sikäli mikäli koirilla on kyynärpäitä).
Juu, on koirilla kyynärpäät. ;)
Mä käsitin (haluan siis käsittää :whistle: ) että koira on pulskistunut/lihonut, lantiosta. Sitä en kyllä ymmärrä kuin kyynäret siihen liittyy, koiran tiineys kun ei näy kyynärissä...

no
Mä käsitin (haluan siis käsittää :whistle: ) että koira on pulskistunut/lihonut, lantiosta. Sitä en kyllä ymmärrä kuin kyynäret siihen liittyy, koiran tiineys kun ei näy kyynärissä...
Halutaan kehua, että on A-luokan kyynärät. Ei siis mitään rakennepoikkeavuuksia niissä.

Niinhän koiria aina kehutan (ei, minä en ymmärrä koirista mitään)

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Halutaan kehua, että on A-luokan kyynärät. Ei siis mitään rakennepoikkeavuuksia niissä.

Niinhän koiria aina kehutan (ei, minä en ymmärrä koirista mitään)
Okei. Mä taidankin alkaa pistää sähköpostia Englanniksi sille ihmiselle, jolle narttu on menossa synnyttämään.:)

Putosin jo koko ketjusta, kun ei tuo Norja oikein taivu... :D

Yhteistyössä