Epäseksikästä?

• Viestiketjun aloittaja NeitoX
  • Ensimmäinen viesti
NeitoX
Mielestäni meidän parisuhteessa on kaikki kunnossa. Olemme ystäviä ja rakastavaisia. Lapset ihania, kotiasiat muutenkin kunnossa.

Nyt olen huomannut, että mieheni ei halua enää minua/seksiä niin usein. Monesti viikonloppuisin hän valvoo tosi myöhään ja katselee sitten yksin sohvalle jäätyään seksileffoja... todennäköisesti myös masturboi.

Marturbointi on minusta ihan ok, jos jää silti aikaa yhteiselle seksille. Nyt kuitenkin tilanne on se, että saattaa mennä parikin viikkoa ilman sitä. Minun haluni olisivat ennallaan, mutta en tosiaankaan kehtaa käydä vonkaamaan!!

Pari kertaa olen yrittänyt tehdä aloitteen, lämmitellyt miestäni...mutta mikään ei ole noussut(!), apua, mikä häpeän tunne minulle tuli.. Suihkussa aloin ottamaan suihin, mutta kalu ei kovettunut. En tehnyt näistä tapauksista mitään numeroa vaan hieroin sitten muuten vaan hellästi... ilman vaatimusten tunnetta...

Kaikki tämä saa minut kuitenkin mietteliääksi. Enkö minä enää houkuta miestäni? Onko hänellä työstressiä? Keksi-iän kriisi (vaikka alle 40v)?
Toista naista on tosi vaikea kuvitella, koska rakkaus välillämme tuntuu ja aikakaan hänellä tuskin riittäisi.

Mutta olisiko vinkkejä, kuinka piristää seksielämää...?

meillä oli sama
hormonituotanto laskee, stressi ja masennus päällä, tylsyys, kunto huono, jne...

siitä tuo tulee.

elämäntavat uusiksi ja ehkä lomalle. hormonitestiin voi mennä tai jos ei halua niin muuten terveet elämäntavat kehiin.

ja keskustelkaa minkälaista seksiä te haluatte NYT.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.11.2006 klo 18:17 NeitoX kirjoitti:
Kaikki tämä saa minut kuitenkin mietteliääksi. Enkö minä enää houkuta miestäni? Onko hänellä työstressiä? Keksi-iän kriisi (vaikka alle 40v)?
Toista naista on tosi vaikea kuvitella, koska rakkaus välillämme tuntuu ja aikakaan hänellä tuskin riittäisi.
Tuosta tummennetusta kohdasta päätellen liian kiireistä ja stressiä on mitä luultavammin. Itselläni on kiireisimpänä aikoina ollut niin, etten ole kerennyt ajattelemaan seksiä. Viikonlopuksi tahti on hellittänyt aina, jolloin myös halut ovat palanneet. Eli pidä huoli, että edes viikonloppuna saa levätä. Töitä ei pitäisi edes pyöritellä päässä, kun lepää. Tuo, ettei edes suihinotossa kovene, viittaa vakavaan stressiin. Voi olla jopa lähenevää burnouttia näin maallikosta.

Nämä oli maallikon mielipiteitä miesnäkökulmasta, eikä minulla ole alan koulutusta.

neitoX
Stressiä, ehkäpä..
Mutta minua silti pelottaa, että hän haaveilee jostakin toisesta ja jostakin muusta. Siis että minä en enää riitä... Eihän minulla ole mitään uutta tai jännää tarjolla 15v yhteisen vuoden jälkeen. Harmittaa jotenkin.

Minusta meillä on ollut hyvä seksielämä. Olemme kokeilleet monenlaista ja leikkineet ja sekstailleet hassuissa paikoissa. Seksuaalisuus on molemmilla ollut vahva..

Voiko miehellä siis pelkkä työstressi tehdä kaiken tuon????

Ei pelkkä stressi
mutta yksi syy lisää on se kun mies huomaa itsessään ettei enää kiinnosta eikä syty niin helposti/kiihkeästi, se masentaa. Ja tulee ketjureaktio.

Ja vaikka teillä on OLLUT hyvää seksiä kaikkeen kyllästyy. Aloittakaa alusta jollain tantrajutuilla tai mikäsenyton masters&johnson -näillä tällasilla harjotuksilla.

Yhteistyössä