Epäsäännölliset kuukautiset ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä testaisin sen pisimmän kierron mukaan
Pisin kierto minkä oon nyt tän vuoden puolella saanut aikaiseksi merkata kalenteriin oli 34 päivää.

=( Siihen on vielä matkaa =(

Kärsimätön ei jaksais odotella.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:
Mä testasin viimeisimmän kierron mukaan ja odotin siihen vielä muutaman päivän päälle. Plussa tuli ja laskettuaika määritettiin ultralla.
Nyt 4 päivää myöhässä. Jos ei ala niin ensviikolla varmaan uskaltais jo testailla =)

vieras
Mulla on pisin kierto ollut muistaakseni lähemmäs 60 päivää. Noin 40 päivän kierrot eivät olleet harvinaisuuksia. Mutta testasin jo silloin, kun oli yleisimmän kierron mukainen alkamispäivä mennyt juuri ohi (noin 31 päivää). Ja olin alkanut ihmettelemään, kun rintani olivat niin arat pitkään...

muu vieras
Minulla kierto oli yleensä joko suurinpiirtein viisi viikkoa (35 pv) tai seitsemän viikkoa (49 pv). Testasin vasta, kun tuli oireita -> ei koskaan negatiivistä testiä :)
Kerran heitteli enempi ja edellisistä oli jo 11 viikkoa. Satuin käymään lääkärissä ja ehdotteli raskauden mahdollisuutta, mutta sanoin, että katsotaan vielä sillä mielestäni en ollut raskaana. Enkä ollutkaan. Sillä kertaa kierto sattui olemaan 13 viikkoa.

v
Mä testasin vasta 50 pv kohdalla varmuuden vuoksi, yleensä kierto jotain 35 pv. Plussa tuli, mutta ultrassa LA siirty vielä 3 vkoa eteenpäin. Eli oli kuitenkin ollut joku tosi pitkä outo kierto...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja muu vieras:
Minulla kierto oli yleensä joko suurinpiirtein viisi viikkoa (35 pv) tai seitsemän viikkoa (49 pv). Testasin vasta, kun tuli oireita -> ei koskaan negatiivistä testiä :)
Kerran heitteli enempi ja edellisistä oli jo 11 viikkoa. Satuin käymään lääkärissä ja ehdotteli raskauden mahdollisuutta, mutta sanoin, että katsotaan vielä sillä mielestäni en ollut raskaana. Enkä ollutkaan. Sillä kertaa kierto sattui olemaan 13 viikkoa.
No mulla ei kolmessa (2 lasta, 1 keskeytty) edellisessä raskaudessa ole ollut mitään oireita, lopussa enemmänkin vaivoja, niin niitä en oikein osaa odottaa tulevaksi seuraavallakaan kerralla.

Kuukautiset ovat aina olleet säännölliset kunnes nyt viimeisimmän lapsen jälkeen sekoilevat.

Yhteistyössä