epäonnistunut hampaiden valkaisu laserilla =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kiira"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kiira"

Vieras
sinne meni 300 euroa kuin kankkulan kaivoon.... eroa ei huomaa muut yhtään ja itsekin huomaan vaan sen että hampaat tuntuu puhtailta ( edes jotain iloa) !!!!!!!!!

Millä uskaltaisin jatkaa esim. valkaisevia tahnoja tai valkaisukyniä???

..kävin myös pari vuotta sitten hampaiden laser valkaisussa mut lopputulos oli lähes sama kuin mennessäni.Mulla on "harmahtavat" hampaat jotka ei kovin helpolla vaalene,mut tulihan testattuu.Nyt oon saanu upeita tuloksia Crestin hampaidenvalkaisuliuskoilla,niiden turvallisuudesta en niin tiedä mut toimivat.

Minusta voisit valittaa tuosta, koska kyllä heidän pitää kertoa ennen, että jos kaikille ei tule tulosta. Hampaidenvalkaisu on kuitenkin palvelun nimi. Hampaidenvalkaisun jälkeen jatketaan aina muottivalkaisulla, niin voisit teettää sellaiset jonkun toisen hammaslääkäriaseman suuhygienistillä, ettet tule käyttäneeksi aineita, jotka ovat hampaille vahingollisia. Tosin voi olla, ettei sekään toimi muuta kuin värjääntymiin. Olisit tarvinnut varmaan esim. Zoom-valkaisun, jonka hinta on noin 500e.

[QUOTE="vieras";25478166]Minusta voisit valittaa tuosta, koska kyllä heidän pitää kertoa ennen, että jos kaikille ei tule tulosta. Hampaidenvalkaisu on kuitenkin palvelun nimi. Hampaidenvalkaisun jälkeen jatketaan aina muottivalkaisulla, niin voisit teettää sellaiset jonkun toisen hammaslääkäriaseman suuhygienistillä, ettet tule käyttäneeksi aineita, jotka ovat hampaille vahingollisia. Tosin voi olla, ettei sekään toimi muuta kuin värjääntymiin. Olisit tarvinnut varmaan esim. Zoom-valkaisun, jonka hinta on noin 500e.[/QUOTE]
Zoomilla on olemassa myös muottivalkaisu.
Hampaiden valkaisu - Zoom! kts. tuotteet

Jos on keltainen hammasluu, niin ainoa mikä auttaa on posliinikuoret. Toki heidän ois pitäny tutkia tuo asia ennen valkaisua, että onko sillä ees mahdollisuuksia auttaa sinua.

Ei se valkaisu auta muutenkaan kauaa. Mulla kesti tulos varmaan 2 päivää. Sitten huokoinen hammas imi taas kaiken kahvin väriaineen jne. itseensä. Enää en valkaise. Käytän vain sensodynen valkaisevaa tahnaa.

[QUOTE="ccc";25478561]Ei se valkaisu auta muutenkaan kauaa. Mulla kesti tulos varmaan 2 päivää. Sitten huokoinen hammas imi taas kaiken kahvin väriaineen jne. itseensä. Enää en valkaise. Käytän vain sensodynen valkaisevaa tahnaa.[/QUOTE]
Heh, siinähän on aika valkaisun jälkeen (en muista kuinka kauan), kun pinta on tavallista huokoisempi ja värjääviä aineita, kuten kahvia, tulisi välttää.

Yhteistyössä