Epäilisitkö sinä....

• Viestiketjun aloittaja plääääh
  • Ensimmäinen viesti
plääääh
Miehellä on sivu suhde naiseen. Nainen alkaa epäillä miestä ja mies myöntää että on saanut txt viestin pirkolta. mies ja nainen keskustelevat asiasta pitkään ja mies saa naisen vakuuttumaan ettei ole suhteesta kyse. Sitten tulee hiljaiseloa sivusuhteessa ja mies ja nainen menevät kihloihin. Tästä puoli vuotta niin mies ja pirkko harrastavat taas seksiä, kunnes pirkko tulee vahingossa raskaaksi tälle miehelle. Pirkko soittelee joskus tälle miehelle, muuta ei heidän välillä ole. mies ei tapaa lastaan. Jos sinä olisit tämän miehen vaimo, epäilisitkö että pettämistä on tapahtunut myös sovinnon jälkeen? Eli siis nykyisen yhteydenpidon perusteella...

Miksi se mies ei tapaa lastaan, mutta tapailee sitä pirkkoa? Tai on muutoin yhteydessä siihen?

Mä en ymmärrä miten joku jaksaa katella tuommosta miestä. Mä en todellakaan kattelis, olisin sitten kumman naisen asemassa tahansa. Mies, joka ei kanna vastuutaan (=huolehdi ja tapaa lastaan) ja vielä valehtelee ja pettää.. huh huh. Ei todellakaan mun arvoiseni.

Mä en nyt edelleenkään ymmärrä.

Miks ihmeessä mies haluaa jutella pirkon kanssa lapsestaan, kun ei kumminkaan ole kiinnostunut tapaamaan lastaan?

Ja jos sä oot tuo pirkko, niin vielä vähemmän ymmärrän sun aloitukses pointtia. Tietääkö vaimo että soittelet tuon miehen kanssa? Ja vielä sallii sen??
Eihän tässä ole mitään järkeä.

Mä en ymmärrä ensimmäistäkään pirkkoa, eikä mun asiani ole ymmärtääkkään.
En ymmärrä naista, joka lähtee suhteeseen varatun kanssa. Ja kun tuo varattu sitten etenee suhteessaan tuon vakkarinsa kanssa kihloihin tai naimisiin, luulisi pirkon ymmärtävän kumman se mies kuitenkin haluaa elämänsä arkeen..
Mä olen tässä aika ehdoton, jos pirkko on itsensä hankalaan tilanteeseen ehdointahdoin laittanut, on se pirkon oma ja vain oma ongelma.
Toki törkeää mieheltä, enkä sitä vähättele myöskään, ja jos kihlattu on tiennyt, että suhde pirkkoon on/off jatkuu, ei olisi kihloja koskaan ostettu.

Yhteistyössä