Entistä enemmän on ajatukset sekaisin*turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Ihan just pitää koittaa nukkumaan, mut pakko vielä kirjottaa kun pää räjähtää.
Oon nyt pari kertaa käyny ammatinvalinnanohjaajalla/-psykologilla ja pää on vaan entistäkin sekasempi, jos mahollista.
Mie siis en oo koskaan osannu päättää mikä haluan olla isona, tai mitä ees haluan/pystyn tekemään.
Oon ujo, itsetuntoni on huono ja ahistun helposti. Yritän tsempata mut etenkin kotona ollessa ahistaa kaikki tää, kun pitäs päättää ja saada jotain aikaan.
Nyt sit viimeks sain suosituksen että pitäis pikasesti hakea semmoselle kurssille, missä vissiinkin tehdään jotain testejä ammatinvalintaa koskien. Siihen kuuluu myös muutaman viikon työharjottelu.
Toinen vaihtoehto on sitten keksiä muuten, mitä teen seuraavaks elämälläni. Sitä oonkin miettinyt vasta 10 vuotta elämästäni, niin tässä viikonlopun aikaan se varmasti selkiää sit...not.:|

Hirvee luuseriolo, anteeks taas valitus, on vaan pakko purkaa jonnekin :ashamed:

Mene ihmeessä kurssille, tuskin se haitaksi on.
Mäkin hain juuri kouluun. Olen kyllä kaksi ammattia itselleni lukenut, mutta en edelleenkään 38-vuotiaana ole löytänyt sitä omaa alaa :D

Mä oon keskeyttänyt kaks ammattikoulua kun ne onkin ollut sitten ihan jotain muuta mitä oon kuvitellut.Ja nyt aattelin hakea kouluun taas...Olin ajatellut joskus että sitten kun seuraavan kerran johonkin haen meen ensin sen alan työharjotteluun.Noh,mutta nyt on lapsi niin enhän mä mihinkään voi mennä kun mihin mä sitten ton lapsen pistän.Ahdistaa että taas valitsee väärin.Mulla kun on kanssa toi sama homma etten yhtään tiedä mitä haluaisin...Ja toisaalta taas haluaisin niin montaa juttua etten osaa päättää.Hohhoh,vaikeeta on.

Mä oon keskeyttänyt kaks ammattikoulua kun ne onkin ollut sitten ihan jotain muuta mitä oon kuvitellut.Ja nyt aattelin hakea kouluun taas...Olin ajatellut joskus että sitten kun seuraavan kerran johonkin haen meen ensin sen alan työharjotteluun.Noh,mutta nyt on lapsi niin enhän mä mihinkään voi mennä kun mihin mä sitten ton lapsen pistän.Ahdistaa että taas valitsee väärin.Mulla kun on kanssa toi sama homma etten yhtään tiedä mitä haluaisin...Ja toisaalta taas haluaisin niin montaa juttua etten osaa päättää.Hohhoh,vaikeeta on.

Jos koulus käyt niin kai ihan sama siinä on kuin harjottelussa. Kuitenkin lapsen pitää olla päivät jossain:).

Huomenta ja kiitos vastauksista!
Joo mie tulin siihen tulokseen että haen nyt tonne kurssille, ja toivon että saan sieltä jotain selvyyttä. Jännittäähän se ihan hirveesti mutta pakkohan tässä on jotain tehdä. En mie voi vaan kotonakaan möllöttää.
v kysyi mikä nykyinen ammatti. Oon ollu lasten kans kotona, sitä ennen lukio, muutama eripaikan työharjottelu ja n.vuosi ammattikorkeassa. Eli ei ammatillista koulutusta.

Jännä kyl, kun toisaalta olo on semmoinen vähän innostunutkin mut sit se kaikki jännitys ja epävarmuus niinku painaa sen innostuksen takas sinne mistä se tulikin.: /

Huomenta ja kiitos vastauksista!
Joo mie tulin siihen tulokseen että haen nyt tonne kurssille, ja toivon että saan sieltä jotain selvyyttä. Jännittäähän se ihan hirveesti mutta pakkohan tässä on jotain tehdä. En mie voi vaan kotonakaan möllöttää.
v kysyi mikä nykyinen ammatti. Oon ollu lasten kans kotona, sitä ennen lukio, muutama eripaikan työharjottelu ja n.vuosi ammattikorkeassa. Eli ei ammatillista koulutusta.

Jännä kyl, kun toisaalta olo on semmoinen vähän innostunutkin mut sit se kaikki jännitys ja epävarmuus niinku painaa sen innostuksen takas sinne mistä se tulikin.: /

Jos haluat töihin niin kyl kaikki järjestyy. Kaiken muun voi oppia paitsi motivaation.

Yhteistyössä