"Entiset" sairaanhoitajat!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äshoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alan vaihto mielessä täälläkin kunhan vaan tulis ensin jokin aha-elämys, että mikä se minun juttu oikeen ois :/ Nyt luen th:ksi mutta en tiiä onko sekään ihan sitä mitä haluan tehdä. En ainakaan lopunikää..... pitäs keksiä jotain ihan muuta :|

Mä vaihdoin metallialalle eli cnc-koneistajaksi opiskelin.En kuitenkaan löytänyt alalta töitä,joten nyt olen työkyvyttömyyseläkkeellä.Palailen vielä myöhemmin ehkä niihin sh:n tehtäviin...

merkonomiksi opiskelin, olin töissä vakuutusyhtiössä sen jälkeen ja nyt vähän samantyyppisessä toimistotyössä jossa voin hyödyntää molempia koulutuksiani. ja olen niiin onnellinen tämä on just mun hommaa vaikka asiakkaat haukkuu niin kukaan ei ole hengenvaarassa eli mun ei tarvii menettää mielenterveytäni sen vuoksi. vaikka joillekin tuntuu raha olevan tärkeömpi kuin terveys..
mulla taas palkka on varmasti pienempi nyt kuin sh:na, mutta työajat inhimillisemmät ja muutkin työsuhde-edut paremmat

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Alan vaihto mielessä täälläkin kunhan vaan tulis ensin jokin aha-elämys, että mikä se minun juttu oikeen ois :/ Nyt luen th:ksi mutta en tiiä onko sekään ihan sitä mitä haluan tehdä. En ainakaan lopunikää..... pitäs keksiä jotain ihan muuta :|

Sama vika! Lisää näitä! :)

Yhteistyössä