Entiset ja nykyiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja himalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

himalainen

Vieras
Olemme muuttamassa yhteen, itsellä kaks lasta ja miehellä kaksi, jotka ovat/olisivat meillä jokatoinen viikonloppu ja pitemmillä lomilla..nytkin tulevat pariksi viikoksi. Miehen ex heittäytyy välillä hankalaksi, haukkuu meitä ja koittaa tehdä miehestä huonon isän, väittää ettei tämä muka välitä lapsistaan :kieh: Naljailee että onnea vaan uudelle perheelle, nythän mies ei enää tarvitse omia lapsia jne. Kaiken takana on varmaan pelkoa ettei mies ehtisi tavata lapsiaan ja taitaapa erokin harmittaa vaikka itse sitä tahtoi. Itse pidän miestä hyvänä isänä..kun on kokemusta millaisia ne isät voivat olla. Omien lasteni isä ei usein lapsiaan tapaa eikä juuri perään kysele.
Välillä haluttasi lähteä, etsiä mies jolla ei ole lapsia eikä kärtyävää exää- sehän olisi exän haave, saada meidän välit poikki. Kauankohan tätä kestää- kestääkö sitä itse? jaksaako kuunnella haukkuja ihmiseltä joka ei minua tunne ollenkaa?? ei se ole helppoa alottaa uuden kanssa jos ei yksinhuoltajaelämäkään kaksista ole! :\|

Kauan kestää exän valitus ja yritys rikkoa suhde. Meillä kestänyt nyt jo hyvän tovin, kolmisen vuotta. Välillä häneen iski pieni lamaannus, kun tajusi ettei pystykään saamaan meitä erillemme, mutta sitten hän ilmeisesti päätti, että jollei voi meitä erottaa, tekee elämästämme muuten vaan todella vaikeaa. Se on tilanne tällä hetkellä eikä taida koskaan muuttuakaan.

mieti tarkkaan ennen ku muutat ja sopikaa säännöt!me ei sovittu aikanaan mitää ja välillä suututtaa ku niilä ei ole mitää mukana ku tulee eli mun lasten lelut on yhteiskäytössä ja paljon on rikottu.ei niitä kukaan maksa mulle tai osta uusia tilalle,vähiten se ex.(mun miehella 4kpl lapsia).välillä tekis mieli lyödä hanskat tiskii..mutta 4 vuosi menossa jo.

voi voi eipä hyvältä kuulosta...mihinköhän sitä ollaan menossa?? Tämä mies haluaisi yhteisen lapsen mutta mikähän sota siitä nousisi. Kai sille on hommattava lähestymiskieltoa jos häirintä ei lopu.
Olisi taas venäjän mafialle töitä ;)

kyllä se exän häiriköinti ajallaan loppuu,meillä ainakaan ei nykyään siitä paljon kuulu,lapset soittelee ite isälleen.mutta tiedän et se on ärsyttävää ja ku ex vit...,ni sit käy ne lapsetkin ärsyttää(ainakin mua)tsemppiä sulle

tuo sääntöjen sopiminen on hyvä neuvo. Sopikaa raha-asiat, kumpi maksaa mitäkin (osa tuista voi loppua ja nyt on hyvä tietää ettet joudu ojasta allikkoon) ja miten hoidatte lasten tapaamiset, kotityöt muuten ja suurperheen aikana ym ym

Yhteistyössä