Entisajan lääkärit tekivät orgasmeja naisille, ks. kuvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuvia on lisääkin kun siitä oikeasta reunasta painaa. yksi on aika mielenkiintoinen, siinä on dildo päässä ja auton mottoorin kokoinen kone päässä ja lisäksi siinä lukee että suurin osa laitteesta ei edes näy kuvassa koska sen piti olla eri huoneessa :D

harmi ettei tämä hysteerinen nainen pääse hierottavaksi hyvännäköiselle mieslääkärille :D

Onkohan muuten noina aikoina ruvennut koskaan itse lääkäriä kiihottamaan, että olis vaihtanut tilalle oman vehkeensä?

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä;27392877:
Ohhoh! Jotenkin yllätti tuo että viktoriaanisessa Englannissa on käytetty tuollaisia ihan virallisesti.

Niinpä :D Olisi kiva tietää onko tuo oikeasti auttanutkin. Ja että mitä se hysteria on oikeasti ollut useimmilla.

[QUOTE="a p";27393386]Niinpä :D Olisi kiva tietää onko tuo oikeasti auttanutkin. Ja että mitä se hysteria on oikeasti ollut useimmilla.[/QUOTE]

Tai ehkä hoitomuoto on ollut syynä hysterian suureen esiintymiseen =)

"Ensimmäiset hieromasauvat olivat suorastaan pelottavan näköisiä härveleitä, joilla lääkärit hoitivat hysteerisiksi diagnosoituja naisia."

LOL

taitaisi tehdä monelle hysteeriselle palstaämmällekin hyvää moiset härvelit

[QUOTE="vieras";27392545]Joo, se 'Hysteria' -elokuva oli hyvä ja kertoi ko. aiheesta.[/QUOTE]

Niin teki. Ja kyllähän se auttaa vähäsen ainakin, kun hysteriaa joku hoitaa. :rolleyes:

799px-Hysteria.jpg

Oon teidän mielestä tiukkapipo, mutta mua ei naurattanu noi sadistiset vempaimet pätkän vertaa.

Minusta muistuttaa lähinnä raiskausta, että tollasia on väkisin työnnelty naisten sisään, joilla on muutenkin mennyt huonosti.

Yhteistyössä