entinen ja sen muksu

• Viestiketjun aloittaja kateellinen
  • Ensimmäinen viesti
kateellinen
entinen jätkäkaverini nykynen tyttöystävä odottaa vauvaa,ja luultavasti syntyy pian,olen kateudesta ihan helvetin katkera,on kuitenkin ollut aikaa sulattaa asia jo juhannuksesta asti mutta ei vaan onnistu,nyt mieleeni on juolahtanut kaikki se mitä aika voi tuoda tullessa vielä vauvalle,esim että hän voi menehtyä,tai muuten vaan tapahtua jotain,lapsen kuuluisi olla minun eikä sen tytön,vaikka erosimme jo 5vuotta sitten mutta tämä asia riepoo mieltäni,haluan vaan koko ajna pahaa sille lapselle ja sen äidille. vaikka sen tiedän että se on väärin. olen jopa yrittänyt pilata sen lapsen perheen(siinä tosin en onnistunut edes pääsemään alkuunkaan) tää kateus on tehnyt minut sairaaksi ja vaikka joka aamu lupaan itselleni olla ajattelematta asiaa ni silti se on mielessä. onko jotain hoitoja vai onko minusta tullut mielisairas? :(

suosittelisin keskustelua ammattiauttajan kanssa. erositteko entisen kanssa sovinnossa, vai jäikö teillä asiat käsittelemättä? jos vielä rakastat exääsi, niin koita olla onnellinen hänen onnestaan, tuosta kateudesta ei ole mitään hyötyä sinulle... enemmänkin taitaa olla haittaa.

santtu-72
:attn: hohhoijaaa!Koetahan vähän miettiä nyt et miten ne asiat oikeasti on,ketään ihmistä ei saa kiusata!ole onnellinen exäsi puolesta...elämä jatkuu,ja turhalla surkuttelulla on paskanen loppu! :heart:

Onko sinulla omaa lasta vai kärsitkö lapsettomuudesta? Turha on muiden saarnata ja pilkata; kateushan on niin inhimillinen tunne :/ . Toisen lapsesta voi todellakin olla kateellinen ja se tunne voi todellakin purkautua vihana jopa täysin syytöntä lasta kohtaan. Ei se silti tarkoita sitä, että haluaisi lasta vahingoittaa tms.

Minusta on positiivista, että tunnistat ja jopa sanot ääneen tunteesi. Vain siten niitä voi käsitellä. Toivottavasti omassa elämässäsi on/tulee olemaan jotain positiivista, johon voit keskittyä ja päästää irti kalvavasta kateudesta.

Voimia sinulle ap!

kateellinen
eiole omaa lasta.. sovussa kai erottiin mutta enpä ole exxän kaa pahemmin väleissä ollut sen uuden muijan takia,no onhan ne jo nyt vuoden olleet yhdessä mutta silti ahistaa..

Yhteistyössä