Enterorokosta taas..

Itseäni ihmetyttää kun pojilla ja itselläni oli kyseinen rokko 2 viikkoa sitten ja nyt poikien varpaista ja jaloista lähtee nahka,itselläni myös.On aivan kauheen näköiset.Kuuluuko taudin kuvaan ns.ihon kuoriminen?Onko muilla ollut vastaavaa?
 
jostain luin, että ihan normioire!
mut voiko se tulla myös niin lievänä, et mä olisin luullu ja sairaanhoitajamieheni myös noita muutamaa näppyä naamassa allergiseksi oireeksi, kun tyttö on allerginenkin... ei siis mitään muuta ole ollut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
jostain luin, että ihan normioire!
mut voiko se tulla myös niin lievänä, et mä olisin luullu ja sairaanhoitajamieheni myös noita muutamaa näppyä naamassa allergiseksi oireeksi, kun tyttö on allerginenkin... ei siis mitään muuta ole ollut...
No hyvä jos on normioire.Ehdin jo huolestuun.Meillä oli kuopuksella vain 3 näppyä leuassa ja yhden päivän kuume ,ei muita oireita.Esikolla oli sitten senkin edestä..Itse pääsin myös parilla rakolla käsissä ja päivän kuumeella.
 
no juu.. kuumetta ei ole ainakaan ihan kauheasti voinut olla, kun ei olla sitä huomattu, ja tyttö on pistelly menemään ihan normaalisti.. hmmm... hyvä että pääsitte noinkin helpolla ja nyt jo parempaan päin =)
 
vieras
Mulla on krooninen ihottuma. Aika ajoin tilanne pahenee ja ekalla kerralla ennen kuin pääsin lääkäriin, kuoriutui isoja kappaleita ihoa jalkapohjista. Että kuvittelisin rokon voivan aiheuttaa samaa. Kait ihon on uusiuduttava ja jos pahaksi on mennyt uusii koko alueelta.

Tällä hetkellä ihmettelen vähän samaa kuin nytkypylly. Mulla kädet taas rakoilla, olen pitänyt ihottumana, mut toisaalta lapsella oli joku aika sit märkärupea ja päiväkodissa enteroa liikkeellä. Kai tää vois olla mikä vaan noista. Mutta onko sillä loppujen lopuksi väliä? Meinaan enterostakaan ei kai pakko ole lääkäriin mennä.
 
mippi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on krooninen ihottuma. Aika ajoin tilanne pahenee ja ekalla kerralla ennen kuin pääsin lääkäriin, kuoriutui isoja kappaleita ihoa jalkapohjista. Että kuvittelisin rokon voivan aiheuttaa samaa. Kait ihon on uusiuduttava ja jos pahaksi on mennyt uusii koko alueelta.

Tällä hetkellä ihmettelen vähän samaa kuin nytkypylly. Mulla kädet taas rakoilla, olen pitänyt ihottumana, mut toisaalta lapsella oli joku aika sit märkärupea ja päiväkodissa enteroa liikkeellä. Kai tää vois olla mikä vaan noista. Mutta onko sillä loppujen lopuksi väliä? Meinaan enterostakaan ei kai pakko ole lääkäriin mennä.
Meillä luultiin eka enterorokkoa märkäruveksi ja poika söi antibioottikuurin siihen. Sen jälkeen diagnosoitiin entero.

 

Yhteistyössä