Entäs jos ihastuu toiseen (parisuhteessa oleva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija85

Vieras
Tilanne on tämä:

Minulla kolme lasta, ikää 29. Parisuhteessa 8 vuotta.
Kipinöintiä työpaikallani on jatkunut jo pitkään, siitä lähtien oikeastaan kun täällä työpaikassa aloitin, muttei koskaan ole edes sanallisella tasolla tehty asialle mitään henkilön kanssa, jonka kanssa tunnen näin... Noh, nyt sitten viime perjantaina tämän henkilön kanssa eksyttiin täysin sattumalta samaan baariin (mä en edes ikinä käy missään, viimeksi viime kesänä) ja meillä olikin ihan hauskaa, oltiin loppuilta tapaamisen jälkeen samassa porukassa. Päätettiin kun meidän molempien ystävät lähti että jäädään hetkeksi kahdestaan ja sen piti olla Täysin viatonta. Molemmilla enemmän kuin yksi tai kaksi pohjilla..

Tämä henkilö lähti herrasmiehenä saattamaan minua taksiin, ei ihan lähitaksitolpalle koska siinä oli hirveä jono.

Täysin yllättäen tämä mies tarttui minua kädestä ja suuteli niin intohimoisesti ja piti kovilla otteilla kiinni. menin täysin veltoksi. Nautin tästä niin paljon etten ole tätä saanut mielestäni pois. hän on myös suhteessa.

Noin 10min kiihkeän aamuöisen hetken jälkeen lähdin kotiin ja sovittiin että tämä jää tähän. Kuitenkin mä mietin tätä kokoajan, taukoamatta. Tämä on juuri sitä mitä omasta suhteesta puuttuu. Sitä oli vielä hetki sitten mutta jotenkin se on viimeisten 6kk aikana loppnut... Suhde on muuttunut arkiseksi, tylsäksi. Kuka hakee maidon ja käyttää koiran.

Hirveintä tästä kaikesta tekee että suhteemme mieheni kanssa on kuitenkin muuten hyvä. Mieheni on hyvä mies, isä. Pitää taloudellisesta puolesta huolen, on hommannut työllänsä meillä ison talon joka on uusi ja jopa hulppea, minulle upouuden auton, jotta se olisi mahdollisimman turvallinen. Pitää huolta ulkonäöstään jnejne. Käyn itse myös töissä ihan joka päivä mutta pääasiallinen talouden kannosta vastuu on miehellä ja hän haluaakin sen niin olevan. Saisin olla myös kotiäiti jos haluaisin.

Kertokaa mikä helvetti muhun meni!?!??! Millä tän saa kuitatuksi ja unohdettua?! Miten ainakaan estää se että tämä loppuu tähän paikkaan (vaikka kielletty hedelmä onkin niin ihanaa!!!)

Olen suorastaan jo miettinyt miten kuumaa ja kiihkeää seksiä tämän miehen kanssa olisi...... Jumalauta ruoskikaa mut!!! :(

Etkö voi vaan nauttia ihastumisen tunteesta? Mitä pahaa siinä vielä on? Haaveet ja kuvitelmat eivät tee sinusta huonoa vaimoa ja niillä on varmasti hyvä vaikutus arjessasi?

Joskus kuvitelmat ovat suurempia kuin totuus. Kielletty hedelmä maistuu yhdellä lipaisulla ihanalta, mutta jos sen syö kokonaan, voi olo jäädä huonoksi.

Kevät ja kesä tulossa,niin olisi outoa,jos se ei saisi meissä vipinää aikaiseksi. Mutta aseta jonkinlainen aikatavoite, järkevä sellainen, että jos ei kutina etuvarpaiden välissä ala helpottamaan miehen takia, niin sitten päätät seuraavasta liikkeestäsi. Joskus aikakin rauhoittaa tunnetta ja järki voittaa hetken intohimot.

Ja koska mies on varattu, niin älä ainakaan lähde hänen syrjähyppyjään kannustamaan. Mies voi tehdä ihan samaa monen muunkin naisen kanssa, eikä taustaa tutkimatta antautuisi hänelle liian helposti. Miehen täytyy myös täysin tajuta, mitä tekee.

Eikö mikään riitä?

Naisella on KAIKKI mitä voi toivoa ja tekee silti noin.....
Taloudellinen tuki, turvallinen ja hyvä mies, lapsilla hyvä isä, uusi (hulppuaksi kutsuttu) omakotitalo ja uusi auto....
Toisinsanoen ei ap:kaan mikään huono rouva voi olla kun on tollanen kultakimpaleen saanut mutta sydän ei taida olla hommassa mukana? Pintaliitoa?

Yksi ainut sana!
KEVÄT! Älä anna sen viedä. Yksi kiihkeä suudelma ei muuta mitään mutta siinä vaiheessa kun vaatteet vähenee, sitä et saa anteeks. Edes itseltäsi!

Mieti se mies paskalle. Tai hinkkaamaan hikisistä varpaanväleistään nöftää. Kaivamaan persettään ja heti perään nenäänsä. Tai se, kun elämä ei olekaan pelkkää ihastusta vaan sitä ihan samaa arkea päivästä toiseen mitä on nykyisenkin miehen kanssa.

Juuri pari viikkoa sitten olin samankaltaisessa tilanteessa, paitsi mitään ei tapahtunut, ja haaveilin jo vaikka mistä, mutta nyt on enää vaikea edes saada kiinni noista tunteista. Usko pois, se menee ohi! Googlettele vaikka uutisia aiheesta miksi naiset rakastuvat renttuihin, ja saat järkeä asiaan. Vaikka jännittävyys kiehtoo, todellisuudessa et haluaisi jakaa arkea röyhkeän kähmijän kanssa, joka on valmis pettämään puolisoaan tilaisuuden tullen.

Mieti kannattaako pilata oma parisuhde vai jättää tekemättä mitään. Menee varmasti ohi ajan kanssa,kun et tee mitään.

Hoida se oma parisuhde tai pääsi kuntoon. oikeesti lue mitä sun aivoissa tapahtuu ihastumisen/hullaantumisen aikana.. ja kauanko se kemiallinen ryöppy kestääkään uudessa suhteessa, niinpä voit tulla siihen tulokseen että eipä se uudenkaan kanssa sen kummosempaa puolen vuoden jälkeen ole.. jos tiiviisti yhdessä olisitte. Miksi olet antanut tunteittesi kasvaa tollaine?

Parisuhteen aikana ihastuminen nyt ei ole mitenkään ihmeellinen asia, vaikka olisi puolijumala puolisona ja asiat miten hyvin. Meillä on tämä molemmilla tiedossa ja jos näin käy, niin asiasta puhutaan kumppanin kanssa ja sitten panostetaan suhteeseemme, äkkiä siinä ylimääräiset unohtuu ja saa lisää kipinää omaan juttuunsa. Tuollainen salakähmäinen sählääminen ei näytä olevan ainakaan parempi tapa toimia. Mutta josko se helpottaisi tietää, että tuo ei ole mitenkään epänormaalia tai tavatonta, vaan biologisesti kai hieman vääjäämätöntä tai jotain ja yritä kääntää se vahvuudeksi ja hyödyksi. Kyllä se äkkiä unohtuu, mutta ei pakottamalla.

Yleinen (naisten) tapa nykyään on että ihan huoletta voi paneskella kenen kanssa haluaa vaikka olisikin naimisissa, viisi lasta ja omakotitalo. KOSKA jumalauta viisi vuotta sitten mies EI VIENYT ROSKIA ULOS!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kokenut tään:
Yleinen (naisten) tapa nykyään on että ihan huoletta voi paneskella kenen kanssa haluaa vaikka olisikin naimisissa, viisi lasta ja omakotitalo. KOSKA jumalauta viisi vuotta sitten mies EI VIENYT ROSKIA ULOS!!

Sun eksä petti sua mutta älä yleistä. Vai että naisten tapa nykyään. paskanmarjat..

Alkuperäinen kirjoittaja Kokenut tään:

Tässä kyse ei ole siitä etteikö mies tehnyt mitään.. Päin vastoin mies tekee kaikkensa. Ok, aika paljon töitähän se tekee mutta juuri minun ja lastemme vuoksi jotta mahdollistaa meille elämän omakotitalossa, ajelun uusilla autoilla tai matkustelun.

mm. vuosi sitten kun ei itse päässyt lähtemään lomalle, maksoi perheemme (minä ja lapset ja eräs lapseton ystäväni) salaa minulta syntymäpäivälahjaksi kauas lämpimään maahan, sopi pomoni kanssa tästä ja kun eräänä päivänä tulin kotiin niin siellä oli yllätys..

Minä en syyllistä miestäni - ainoastaan itseäni.

Yhteistyössä