Entä pyyheliinat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joka käytön jälkeen, no ei tietenkään!
Viikon verran tulee käytettyä samaa, käsipyyhkeet vaihdetaan kun muistetaan, jos paljon ramppaa väkeä niin muutaman päivän välein.

Kylpypyyhkeet vaihdan noin viikoittain. (Mulla on kerralla käytössä aina kaksi pyyhettä: toinen hiuksille, toinen iholle, eli viikossa "likaan" kaksi pyyhettä.) Käsipyyhkeitä vaihdan tarpeen mukaan, mut vähintään kerran viikossa.

Joka käytön jälkeen. Ällöä pyyhkiä käytettyyn pyyhkeeseen, mun pieni luksus on ottaa joka suihkukerran jälkeen puhdas laskostettu pyyhe kaapista. Ja niin kauniita pyyhkeitä ei olekaan että jaksaisin 7 pyyhettä roikottaa jossain naulakossa.
Käsipyyhkeet pari kolme kertaa viikossa.
Meillä pestään n. joka toinen päivä koneellinen pyyhkeitä, epäekologista tai ei niin tästä tavasta en luovu.

Mä vaihdan sänkyyni lakanat vähintään kahdesti viikossa,joskus useamminkin,kylpypyyhkeet joka kerta,käsipyyhkeet kerran viikossa.Lasten sänkyihin kerran viikossa vaihdan lakanat.

Meillä pestään pääsääntöisesti kaikki pyyhkeet ja miehen kylpytakki kerran viikossa. (Mies käyttää lääkerasvoja ja odottelee rasvojen imeytymistä yleensä kylpytakki päällä...)
Lisäksi meillä roikkuu aina kylppärissä ikeasta sikahalvalla ostettuja (oliko 50 senttiä kpl) valkoisia käsipyyhkeitä. Ne menee aina yhden käytön jälkeen pesuun. Tapa jäi, kun vauva-aikana pestiin kakkapyllyä "vähän väliä". Vieraatkin tottuneet jo käyttämään käsipyyhkeinä niitä.
Mun kylpytakkia pesen ehkä 5 kertaa vuodessa, olen vain satunnaiskäyttäjä sen suhteen.

mä käytän pyyhkeen vain kerran, sitten menee pesuun...käsipyyhkeet vaihtuu ehkä kerran päivässä. ne aina katoo jonnekin. lapset pyyhkii niillä muutakin kuin käsiä. kylpytakit käytetään yleensä muutama kerta. tosin mulla tosi harvoin kylpytakki käytössä (joskus talvisin) lapsilla useammin.

Viimeksi muokattu:
Käsipyyhkeet tarpeen mukaan 1-2 kertaa viikossa (riippuu siitä ollaanko esim. päivät kotona vai ei), miehen kylpypyyhe n. kerran viikossa (joskus useamminkin), minun ja lasten kylpytakit menee pesuun n. kerran 2 viikossa.

Lakanat suurinpiirtein kolmen viikon välein... Kylpy- ja käsipyyhkeet parin viikon välein. Kylpytakit ehkä kerran vuodessa. En pidä mitään tarkkaa väliä vaan pesen, kun tuntuvat likaisilta.

Yhteistyössä