V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjä:Alkuperäinen kirjoittaja SusseN:Liitosta saa jos sellaiseen kuuluu. Yrittäjillä vaan niin paljon muita maksuja, että moni ei viitsi siihen päälle vielä liiton maksuja maksella... :ashamed:
Eiköhän Kelan peruspäivärahaa tai työmarkkinatukea saa? Ei siis mulla kokemusta, kunhan pähkäilen..
Yrittäjä ei voi kuulua Liittoon !!! Ainoastaan Yrittäjien työttömyyskassaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjä:Alkuperäinen kirjoittaja SusseN:Liitosta saa jos sellaiseen kuuluu. Yrittäjillä vaan niin paljon muita maksuja, että moni ei viitsi siihen päälle vielä liiton maksuja maksella... :ashamed:
Eiköhän Kelan peruspäivärahaa tai työmarkkinatukea saa? Ei siis mulla kokemusta, kunhan pähkäilen..
JA ei se maksu niin paljoa ole, että ei viittis liittyä YTK:hon. Mä olen äitiyslomalla ja maksan kassan jäsenmaksua siltikin. Se on alle satasen vuodessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Näin:Alkuperäinen kirjoittaja nn:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kokemusta:löytyyy napsahtaa 5kk karenssi itseaiheutetusta työttömyydestä
just niin..
Työkkärin mielestä useimmiten kyllä![]()
minulle kävi kun laitatutin yrityksen nurin kannattamattomana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksei yrittäjä muka voi liittoon kuulua...?