H
herkkis muksu
Vieras
Mitä ihmettä? Eihän tuo meidän 5-vuotias ole ikinä materian perään juuri ollutkaan, mutta nyt on ensimmäinen joulu tulossa, jolloin sanoo ettei tahdo yhtään mitään paitsi suosikkikarkkiaan pussillisen. :O Apua!! Me olimme miehen kanssa pohtineet lahjoja ja keksineet ostettavaa ainakin satasen edestä (onneksi emme vielä ostaneet!!!), mutta kun näytin niitä juttuja katalogista ("oisko kiva jos joulupukki toisi sulle tuollaisen?"), lapsi suunnilleen suuttui. "En minä tuollaisia tahdo! Tahdon pussin X-karkkia enkä muuta".
Lapsi on päiväkodissa ja leikkii siellä normaalisti muiden kanssa millä tahansa lelulla. Olen pitkin vuotta kysellyt toiveita vaivihkaa ja viimeksi syksyllä sanoi toivovansa robottia. Nyt kuitenkin sanoi, ettei tee sellaisella mitään...keksin sitten että hänhän haluaa olla isona palomies, mites olisi sellainen asu toivelistalle. "Ei, äiti, minä tahdon nyt ollakin bussikuski".
Mitä ostan, mitä ainakaan en? Auttakaa!!!!!!
Lapsi on päiväkodissa ja leikkii siellä normaalisti muiden kanssa millä tahansa lelulla. Olen pitkin vuotta kysellyt toiveita vaivihkaa ja viimeksi syksyllä sanoi toivovansa robottia. Nyt kuitenkin sanoi, ettei tee sellaisella mitään...keksin sitten että hänhän haluaa olla isona palomies, mites olisi sellainen asu toivelistalle. "Ei, äiti, minä tahdon nyt ollakin bussikuski".
Mitä ostan, mitä ainakaan en? Auttakaa!!!!!!