entä jos alapää ei palaudukkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kolmas synnytys takana,jo toisesta emätin laskeutu,mutta palautui. nyt taas. seksi sattuu. paikat on varmasti aikas löysät. treenailen kyllä lihaksia mutta tuntuu ettei auta. missä vaiheessa pitää kääntyä lääkärin puoleen?
miten teillä mennyt kun synnytyksiä useempia?

Eihän se palaudu yhdestäkään synnytyksestä. Vagitrimiä joutuu käyttään. Silti on alavatsa aina hieman pömppö ja muutenkin kroppa on yhden jälkeen sen näkönen, ettei kovin usein peiliin katso.

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
no seuraava lapsi sitten tulla tupsahtaakin ihan tipahtamalla...

no eiköhän nää ollu tässä..
geishakuulia oon harkinnu,mutta en uskalla alkaa käyttää ennenkun lääkäri ois stekannu paikat,toi kohdunsuukin meinaan tuntuu selvästi kun laittaa sormenpään sisään. niin matalalla on. kyllä varmasti sit väljyyttä saa paranneltua,mutta isoin huolenaihe on toi laskeuma. ettei vaan tarvis korjausleikkausta tehdä.

ei oo virtsankarkailua. ainoo oire on se että yhdyntä ei onnistu ja emätin laskeutunu. kohdun suu siis melkein kurkistaa, kellään ei ilm. kokemusta.
kuulat otankin käyttöön heti kun mahdollista,sellaiset omistankin jo. viä en uskalla alottaa ton laskeumantakia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei oo virtsankarkailua. ainoo oire on se että yhdyntä ei onnistu ja emätin laskeutunu. kohdun suu siis melkein kurkistaa, kellään ei ilm. kokemusta.
kuulat otankin käyttöön heti kun mahdollista,sellaiset omistankin jo. viä en uskalla alottaa ton laskeumantakia.

Minulle suositeltiin geishapallojen ahkeraa käyttöä juuri sen laskeuman takia.
Ja ovat auttaneet odotuksiani paremmin. Nyt 4kk treenausta takana ja laskeuma korjautunut lähes kokonaan. Jatkan pallojen tai kuulien käyttöä saadakseni ne ilolihakset vielä parempaan kuntoon

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mistä tietää että lihakset huonossa kunnossa?
millaiset on tiukat lihakset alapäässä?

Itse kyllä tunnen jos ne alkavat treenausta kaivata supistelemalla lihaksia. Sitten taas jumppakuulilla parin viikon tehotreeni, ja mieskin huomaa eron.

Voiko noilla kuulilla treenata tai hyödyttääkö ne vaikka viimeisemmästä synnytyksestä on jo reilu 7 vuotta?Ei mitään ongelmaa ole mutta tekis mieli kokeilla vaikuttaako ne jotenkin kuitenkin :D

No tottakai voi treenata ja suositellaanhan sitä kaikille! Mä en ole koskaan synnyttänyt, silti olen jo ainakin vuoden päivät treenaillu säännöllisesti kerrallaan n. 20min-30 min. Menee tossa sivussa huomaamatta... Eikä muuten välttis tarvii niitä kuuliakaan, voi muuten vain supistella alapäänlihaksia, pitkiä ja lyhyitä.. Ja googlettamalla löytyy hyviä ohjeitakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Voiko noilla kuulilla treenata tai hyödyttääkö ne vaikka viimeisemmästä synnytyksestä on jo reilu 7 vuotta?Ei mitään ongelmaa ole mutta tekis mieli kokeilla vaikuttaako ne jotenkin kuitenkin :D

Eiköhän niillä kuulilla säännöllisesti käytettynä saa lihaskunnon paranemaan jokainen. Onhan äidillänikin (46v.) kuulat ja pitää käytössä kai jatkuvasti vieläkin.
Itse olen 22v. ja odottelen ensimmäistä. Geishakuulista on kokemusta lantionpohjan treenaukseen yli 3 vuotta. Ja nyt raskausaikanakin aion käyttää.

Yhteistyössä