ent. suklaaholisti

Mä olen 3 kk laihduttanut 21 kiloa. Olen nyt painoindeksin ylärajoilla. Mies on vähän kauhuissaan tahdista. Mutta jätin kuuden jälkeen syömiset pois. Otin hyötyliikunnan käyttöön. Kävelen joka päivä vähint. 15 km. Suklaat, viinerit ja suolaiset ovat kokonaan pois listltani.

Juon myös paljon vettä ja kuivaharjaan itseäni päivittäin sellaisella selluliittiharjalla.(kumimaiset pyöreät nysät).

Se fiilis oli mahtava kun sai päälle vaatteet joihin en ollut mahtunut viiteen vuoteen.

Aamuisin syön kaurapuuroa. ja päivällä välipalaksi hedelmiä. Normaalia kotiruokaa syön myös, ja paljon vihanneksia ja raasteita. Ruisleipä ja näkkileipä on ainut jota leipänä syön. Rasvaa en käytä kuin ruuanvalmistukseen. Raejuusto on myös hyvä lisuke ja maitorahkaa laitan leivän päälle. Raejuustolla ja maitorahkalla on myös hyvä vaikutus laihduttamiseen. Makuun tottuu. Ruokaa en syö kovin kuumana, mieluummin huoneenlämpöisenä. Kauheasti en pue, pieni vilu polttaa myös energiaa.

Siinä vinkkejä, ja tsemppiä laihduttajille.

Vaikka tahtisi on kova, tuo laihdutustyyli vaikuttaa järkevältä. Just noin sen pitääkin mennä, että herkut pois ja normaali kotiruoka tilalle, eikä mitään nälkäkuureja tai kaalisoppadieettejä.
Onnea mahtavalle saavutuksellesi ja itsekurillesi! :wave:

Yhteistyössä