EnsiTietoni-kerho

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aliise
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aliise

Aktiivinen jäsen
24.05.2007
2 082
1
36
En löydä tuohon aloituspaketissa mukaan tulleeseen peliin ohjeita mistään :ashamed: Pelattiin sitä vähän oman maun mukaan mutta olis kiva kun tietäis miten sitä oikeasti pelataan.Kiva jos joku vois auttaa :)

itse olen miettinyt milloin tuo pakettien tuleminen loppuu... Vai huijasiko se myyjä minua, sillä sanoi, että ei ole mikään jatkuva, vuosia kestävä, vaan että paketteja tulee tietty määrä ja sitten loppuu, kun sarja on tullut täyteen... Muistaakseni puhui jotain 1/2-1 vuodesta... No, se aika meni jo...

Alkuperäinen kirjoittaja Bambu:
itse olen miettinyt milloin tuo pakettien tuleminen loppuu... Vai huijasiko se myyjä minua, sillä sanoi, että ei ole mikään jatkuva, vuosia kestävä, vaan että paketteja tulee tietty määrä ja sitten loppuu, kun sarja on tullut täyteen... Muistaakseni puhui jotain 1/2-1 vuodesta... No, se aika meni jo...

Just se.Ymmärsin että siihen tulee 16 pakettia,mutta siitähän saa toki lähteä aiemminkin...Tuo aloituspaketti se houkutteli.

No,sitten alkaaolla sarja täynnä :) Tosi hyvä sarja kyllä, mutta tosiaan kävi jo mielessä, että tulinko huijatuksi, kun aina vaan tulee uutta pakettia. Mutta meillä kyllä ahkerassa käytössä.

Meillä oli kyllä tuossa kynsin hampain -pelissä ohjeet mukana. On niin monimutkaiset, etten jaksa kokonaan kyllä tänne kirjoittaa... Ja useita versioita, joten ai varmaan niin vakavaa, jos hieman improvisoitte :)

Yhteistyössä