Ensin hutkitaan,sitten tutkitaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailijana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierailijana

Vieras
Tuosta aiemmasta poliisin käytös ketjusta...
Meillä isäntä haettiin kotoa kuulusteluihin, kun oli pari kertaa lainannut rahaa kaveriltaan ja myöhemmin paljastui tällä kaverilla olevan laittomia harrastuksia... Miehen nimi kuitenkin näkyi kaverin tilitiedoissa, joten syyllinen senkin täytyy olla... Ja varsinkin minun!
Hakiessaan kuulusteluihin, nämä kaksi vähemmän ystävällistä poliisia ensin kailottivat rappukäytävässä olevansa HUUMEPOLIISIN ASIALLA, että varmasti kaikki naapurit kuulevat.
Kun mieheni poistui toisen poliisin kanssa, jäi toinen pyörimään ympäri kotiamme ja laukoi päin naamaa pienten lasten kuullen, että asunnossamme taidetaankin olla kovastikin huumeiden kanssa tekemisissä ja ihankos täällä paljon vieraita ravaa. Ja sitä kotietsintäähän tässä nyt sitten... Minä huuli pyöreänä vaan, että olkaa hyvä ja etsikää! Lisäksi kehtasi väittää, jotta kyllä tässä nyt lapset kärsivät jne jne. Lopulta itkusilmässä sain kyseisen poliisin poistumaan kodistamme.
Eivät lapsemme ennen tätä episodia olleet huumeista kuulleetkaan ja minäkin olen absolutisti. Mutta poliisillahan on valtuudet syyttäää ja pitää syyllisenä, ennenkuin syyttömäksi todistetaan. Allekirjoittaneelta meni usko poliiseihin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletkos varma miehestäsi?

Jotenkin rahanlainaajat kyllä epäilyttävät.

99% varma, täysin varma ei voi koskaan olla. Ja kuulun itekin niihin rahanlainaajiin... aina ei viittis äitiltä/sukulaisilta kysyä, jos yllättävä tarve tulee. Kotiäiti + mies pitemmällä saikulla, saattaa tulla pula, jos esim pesukone sanoo sopimuksen irti... :(

Yhteistyössä