Ensimmäiset kuukautiset synnytyksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietiskelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietiskelijä

Vieras
Olisin kysellyt teidän vuodosta ensimmäisissä kuukautisissa synnytyksestä. Itselläni on noin 5 kk synnytyksestä ja maanantaina alkoi vuoto joka on siis todella runsasta ja seassa on isoja hyytymiä. Tässä mietiskelen, että olisiko mahdollisesti ihan ollut alkuraskauden keskenmeno ? Olen saanut keskenmenoja aiemminkin ja kivut olivat lähestulkoon samanlaiset.. vai onko normaalia, että synnytyksen jälkeen kuukautiset ovat runsaat, kivuliaammat ja tulee isoja (isompia kuin normaalisti ) hyytymiä mukana ? Jos sillä on merkitystä niin synnytystapa oli sektio.

eikös kuukautisien tulisi tulla kerran kuukaudessa? niin ainakin olen ymmärtänyt. todennäköisesti juuri sitä mitä aavistelit. kuukautisten mukana voi tulla kokkareita mutta tuo että 5kk synnytyksestä on se epäilyttävä juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:
eikös kuukautisien tulisi tulla kerran kuukaudessa? niin ainakin olen ymmärtänyt. todennäköisesti juuri sitä mitä aavistelit. kuukautisten mukana voi tulla kokkareita mutta tuo että 5kk synnytyksestä on se epäilyttävä juttu.

kuukautiskierto menee kuule ihan sekaisin molella raskaudessa, eikä se todellakaan palaudu tosta noin vaan. miltei kaikki on mahdollista ja normaalia tuossa asiassa!
itsellä menkat alkaneet n2kk synnytyksestä, mutta nyt kokonaan pois ,kiitos minipilsujen!

Ainakin minulla ekat menkat 11 kk synnytyksen jälkeen olivat ihan älyttömän runsaat ja hyytymiä tuli paljon. Kipuja ei kylläkään ollut. Oon kuullu että se ihan normaalia että ekat menkat on runsaat. Tosin mulla ei ole kokemusta keskenmenoista...

Mulla ekat menkat tuli vuoden päästä synnytyksestä ja oli tosi runsaat. Samoin seuraavat menkat. Hyytymiäkin tuli paljon ja ne oli suht isoja. Monilla taitaa olla synnytyksen jälkeen ainakin parit menkat tosi runsaat.

Yhteistyössä