Ensimmäinen ruokalappu, millainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
helposti putsattava.
muovisista oon ite tykänny enempi ku just kätsy pestä heti ruokailun jälkeen. myös sellai kaukalo siinä kerää kivasti tippuvii ruokii ni ei lattia NIIIIN räjähtänyt =)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
helposti putsattava.
muovisista oon ite tykänny enempi ku just kätsy pestä heti ruokailun jälkeen. myös sellai kaukalo siinä kerää kivasti tippuvii ruokii ni ei lattia NIIIIN räjähtänyt =)

Kova vai pehmee muovinen? :)

me kokeiltiin erilaisia, ja silloin kun itse vielä syöttää vauvaa ei sillä ole niin kauheasti väliä. Mutta sitten kun itse opettelee syömään, niin sellainen muovinen, missä on KOURU, on aivan ehdoton. Sellaisia ostaisin kyllä nyt alusta lähtien, jos uuden lapsen saisin. Maksaa Prismassa nuo Emman n.2e ja ollaan käytetty pesukoneessa vähän väliä jne. Mun mielestä tosi hyvä, helppo puhdistaa ja ruuat ei lentele ympäri vaatteita

ja sellanen mikä pysyy kiinni myös alhaalta,meijän neiti kun ainakin tykkää myös räpläillä sitä ruokalappua niin on kätsympi jos sen saa sieltä helmastakin kiinne.:)

Meillä on ensin ollut pehmeä "muovikankainen" taskullinen ja sitten isompana (syöttötuolissa jo kunnolla istuvana ) ollaan otettu muovinen kaukalo käyttöön, kun se on niin varma ja helppo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä on ensin ollut pehmeä "muovikankainen" taskullinen ja sitten isompana (syöttötuolissa jo kunnolla istuvana ) ollaan otettu muovinen kaukalo käyttöön, kun se on niin varma ja helppo.

Niin ja ensin pehmeä siis siksi, että vauvat on meillä olleet sen verran plösöjä, että sinne kaulapoimujen väliin ois saanut tunkea sen kovan kaukalon reunan, jos sitä ois mielinyt käyttää, ja kun vauva huitoo, niin se kova reuna ois ollut aika ikävä.

Yhteistyössä