ensimmäinen neuvola aika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Unna

Vieras
minulla on huomenna ensimmäinen neuvola aika ja se jännittää minua kovasti. mitäs kaikki ei olekaan enää hyvin? mitä ensimmäisellä kerralla siellä tapahtuu?

Perusjuttuja niinkuin tossa yllä on jo ollutkin ja kaikki menee varmaan ihan hyvin. Muistan omista raskauksista miten sitä itse aina pelkää jotain, mutta harvoin siinä on mitään sen kummempaa. Tsemppiä sinulle huomiseen ja ihanaa, että on vauva tulossa !!! :flower: :hug:

haluisin vaan tietää että kaikki olisi hyvin. pelottaa ensimmäinen raskaus ja haluan kaiken olevan hyvin. haluisin kauheesti että se ultra otettaisii koska en ole vielä kertaakaan sitä nähnyt ultrassa. kun sain tietää että olen raskaana niin silloin otettii ultraa mutta siellä ei näkynyt mitää ja otettii sitten verikokeesta raskaustesti.

olen laskujeni mukaan 12 viikolla. mutta kun ei ole ultraa otettu sillai että se on nähty et siel olis mitään niin sitä ei varmaksi tiedä kuinka pitkällä raskaus on.

Alkuperäinen kirjoittaja unna:
tuolla on ultra vehje. mutta jos sitä ei oteta vielä niin voinkohan minä toivoa sitä että se sitten otettaisiin pian?

ilman mitään järkevää syytä ei saa ultraa noin vaan. jos kuitenkin haluut niin voit aina mennä yksityisel ja maksaa sitä it. jossain on alkuraskauden ultra mutta luulisin että yleensä eka on rv 11-13.

Alkuperäinen kirjoittaja Unna:
haluisin vaan tietää että kaikki olisi hyvin. pelottaa ensimmäinen raskaus ja haluan kaiken olevan hyvin. haluisin kauheesti että se ultra otettaisii koska en ole vielä kertaakaan sitä nähnyt ultrassa. kun sain tietää että olen raskaana niin silloin otettii ultraa mutta siellä ei näkynyt mitää ja otettii sitten verikokeesta raskaustesti.

Paljonko nyt on viikkoja? mulla ei tuossa ekassa ultrassa joka ekalla neuvolakäynnillä otettiin näkynyt mitään muuta kuin epämääräinen möykky jolla kyllä sydän sykki :heart: Tottakai jokainen haluaa ja toivoo että siellä mahassa on kaikki hyvin. Itsellä viikkoja nyt 20+6 ja vieläkin tulee välillä niitä ajatuksia kun lukee näitä juttuja että "sikiö kuoli kohtuun viikolla 25" jne.

Yhteistyössä