Ensimmäinen askel otettu tutittomuuteen :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Päikkäreitten jälkeen tutti oli mennyt rikki, leikkasin vähän päästä pois. Poika ihmetteli kovasti sitä ja selitin että rikki on mennyt kovasta käytöstä. Poju tuttia katteli ja sanoi -Rikki :heart: . Uusi sana! Ooooh olin sanaton! Nooh iltapäivä meni liiankin hyvin ilman tuttia, poika höpötti enemmän, sanoi mm. - En tiiä. Koko ajan sitä toisti :). Muutenki poika touhotti ihan erillailla kuin ennen, äimänkäkenä olin! Miksi ihmeessä en aikasemmin tuttia ottanut pois :o , nooh pelotti etten jaksa kiukkua :ashamed:

Kuitenkin nyt illalla nukkumaan meni nätisti, mutta lopulta reilu tunnin huusi. Nukahti lopulta, eli tästä se lähtee ja en luovuta :D. Jaksoin huudon/kiukun teidän kannustamana, kiitos teille tuesta ja vinkeistä :). Harmittaa pojan puolesta kovasti mutta eiköhän poju tulevaisuudessa ymmärrä :) :heart:

Minulle iso asia tämä tutin pois ottaminen, stressannut ties kuinka kauan tätä ja kauhulla odottanut, nyt se on tehty! :)

Alkuperäinen kirjoittaja tiu harmaana:
Onneksi olkoon!! Kuinka vanha poika olikaan?
Meillä kanssa tutin pois ottaminen rauhoitti yöt! :)

Reilu 2v.. Poika on nukkut hyvin yöt tutin kanssa, oikeastaan aina ollut hyvä uninen.. Nyt pelkäsin ettei nukkuisi koska on rikkinäinen tutti :o . Hyvin männöö toistaiseksi :)

Yhteistyössä