Ensimmäistä kertaa seitsemään vuoteen!

• Viestiketjun aloittaja Kolmen lapsen äiti
  • Ensimmäinen viesti
Kolmen lapsen äiti
Niin.. Ensimmäistä kertaa seitsemään vuoteen painoindeksin mukaan olen normaalipainoinen! Se on siis tasan 25.0, mutta ei sen väliä ;)

Sen lisäksi kokonaispainonpudotukseni on tämän aamun mukaan 10,0kg! Aikaa on mennyt 22 viikkoa.

Oon niin tyytyväinen itteeni!

Onnea!! Eikös olekin ihanan kevyt olo, jalkakin nousee kepeämmin ja on energiaa vaikka mihin? Itse olin muutaman vuoden ylipainoinen myös ja nyt viimeisen vuoden verran normipainoinen, enkä aio tästä päästää lipsumaan! =)

ap
Ja sepä se vasta mieltä ylentääkin, kun saa ostella kivan kokosia vaatteita! Alussa koko oli 44/46, nyt menee jo yläosasta 38/40, alaosasta 40/42.

Ja yllättävän helppoo tää on ollu!

Lapset on syntyny 02 ja 03 - heidän jälkeen en normaalipainoon päässytkän, nyt sitten tyttö täyttää vuoden parin viikon päästä, ja nyt oon jo päässy siihen painoon, missä olin ennen poikia! Eli pudottanut jo poikienki raskauskiloja, en vaan tän viimesimmän :)

vielä iso
Onnea kauheasti! Itse oon PCO potilas ja painoa pudotan...kuulema voi olla vaikeampaa päästä kiloista tän sairauden takia. Yritys kova ja joskus tuntuu et syön liiankin vähän kun koko ajan paleltaa ja nälkä kurnii...12kg pitäisi saada pois

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Höh, minä kun otsikosta luulin, että tällä olisi ollut jotakin tekemistä sen "seitsemän vuoden selibaatti" nimimerkin viitekhyksen kanssa...
Itse asiassa mäkin ihan ensimmäiseksi ajattelin niin... :LOL: Mutta tää on ennen muuta onnittelemisen arvoinen asia . ONNEA. :flower:

ap
Emmä vaa hokanna mitää tollasta mielleyhtymää :D Mut kiva ko valaisitte, osaan seuraavalla kerralla muotoilla lauseen eri tavalla. Tosin kai mä tällä sain sit pari ylimäärästä lukijaaki :D

Yhteistyössä