Ensimmäiset ulkokengät vauvalle - mistä?

Kyllähän noita vaatteita on tullut osteltua jo kohta vuosi, mutta kenkien kohdalla jäikin sormi suuhun. Eli, olen aikeissa ostaa vauvalle ekat ulkokengät. Mihin suosittelette menemään ostoksille? Oikein kenkäkauppaan, markettiin tms.? Olen pääkaupunkiseudulta, joten ihan nimen kanssa voi paikallisista hyväksi havaituista liikkeistä antaa vinkkiä, jos haluaa.

Itse ostin pojallemme ensimmäiset kengät n. kuukausi sitten, ihan kenkäkaupasta (oliskohan ollut K-kenkä) myyjän avustuksella. (sainkin alesta hyvät coretex kengät ovh. 75 euroa, sillon 35e.) Mutta suosittelen ostamaan kengät niin että on asiantunteva myyjä. Itse en ainakaan olisi varmaan osannut ostaa oikean kokoisia kenkiä, ne kun ei saa olla liian isotkaan. Ja meillä on ainakin nauhakengät, tuntuu että ne voi olla helpommat laittaa jalkaan kun tarrakengät ja saa kiristettyä tarpeeksi tiukalle.

olen ostanut kaiki lasten kengät stocmannilta. Ainakin itse olen saanut asiantuntevaa palvelua ja hinnat tuntuvat olevan aikalailla samoissa kaupasta riippumatta. nauhakenkiä olen vallan ostanut, kun ne saa tukevammin jalkaan.

mä olen ostanu neidille ensimmäiset kengät din skosta.olisivatko maksaneet silloin vuonna 2001,jotain 22e.pikkuisen vartta ja tukevat,niillä oli myös hyvä harjoitella kävelemistä ulkona lumessa.

Yhteistyössä