Ensimmäisellä miehelläni oli kaksi perhettä yhtäaikaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja sinussa ei ole mitään syytä miksi. Kaikki kohtelevat Sinua huonosti koulukaverit, sisarukset, vanhempasi, adoptiolapsesi, kyläläiset, miehesi jne. Mikä mättää oletko miettinyt?
Kyllä minusta oli asiatonta,kun istuttiin muistotilaisuudessa pitkän pöydän ääressä,niin yhtäkkiä adoptioisä alkoi tilaamaan,mun mökin myymistäni. Ja adoptioäiti kysyi,missä rakastuin ekaan mieheeni. Kuitenkin ihan hiljaa Istuin ja söin.
 
vierailija
Kyllä minusta oli asiatonta,kun istuttiin muistotilaisuudessa pitkän pöydän ääressä,niin yhtäkkiä adoptioisä alkoi tilaamaan,mun mökin myymistäni. Ja adoptioäiti kysyi,missä rakastuin ekaan mieheeni. Kuitenkin ihan hiljaa Istuin ja söin.
Onko nuo kysymykset niin kummallisia. En ole myymässä ja tapasin hänet eräänä ravintolailtana. Vai olisiko kaikkien pitänyt istua tuppisuuna koko tilaisuuden ajan.
 
vierailija
Onko nuo kysymykset niin kummallisia. En ole myymässä ja tapasin hänet eräänä ravintolailtana. Vai olisiko kaikkien pitänyt istua tuppisuuna koko tilaisuuden ajan.
On. Se mökkihän oli myyty jo kauan sitten ja he tiesivät sen kyllä. Tiesivät,miten tapasin ekan mieheni. Mulle halutaan aina saarnata tuosta mökin myynnistä. Aikoinaan he laittoivat mulle lehtileikkeitä postissa tulemaan,kun olin omaishoitaja. Niissä luki,että omaishoitajien eläke jää pieneksi. Ei mun raha-asiani kuulu heille lainkaan.
 
vierailija
Mikä mun ketjuissa ärsyttää?
Päivästä toiseen, viikosta toiseen jne kaikki pyörii napasi ympärillä. Harmittaa turhaan klikata auki ketju, jonka toteaa taas sisältävän sitä samaa tuubaa. Ei jaksa työntää sinua narulla eteenpäin kun on huomannut ettei muiden kirjoituksilla ole sinulle mitään merkitystä. Olet kuin narsistinen Asperger, joilla vika on aina kaikissa muissa mutta et katso lainkaan peiliin.
 
vierailija
Päivästä toiseen, viikosta toiseen jne kaikki pyörii napasi ympärillä. Harmittaa turhaan klikata auki ketju, jonka toteaa taas sisältävän sitä samaa tuubaa. Ei jaksa työntää sinua narulla eteenpäin kun on huomannut ettei muiden kirjoituksilla ole sinulle mitään merkitystä. Olet kuin narsistinen Asperger, joilla vika on aina kaikissa muissa mutta et katso lainkaan peiliin.
Tottakai vikaa on minussakin. Ei olisi esim pitänyt ikinä ottaa ensimmäistä miestä eikä totella kaikkea.ap
 

Yhteistyössä