Ensimmäinen sormella koitto

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin 14 v nuori mies maalla kun naapurin poika 12 v tuli sanomaan minulle jotta Sinikalla on asiaa minulle.. Menin naapuriin jossa Sinikka oli kesäaitassa jossa oli myös Ulla 13 v ja Sinikka 15 v uotias.
Lämmin kesäiltapäivä oli ja suuri yllätys oli kun molemmat tytöt oli täysin alastomana. Sinikka makasi sängyllä selällään ja Ulla seisoi sängyn vierellä...Minä istahdin sängyn reunalle , hämmästykseni oli suuri koska en ollu koskaan ennen ollut alastoman tytön kanssa ja vieläpä kahden tytön kanssa.. Koitin SInikan tissiä mutta ei hän siitä tykännyt , vein käteli haarojen väliin sitä hän ei estellyt kun työnsin sormeni nuoreen ahtaaseen pimppiin. Vasemman käden etusormen työnsin Ullan vielä ahtaampaan pilluun. Nyt oli molemmat kädet pimpeissä, pyörittelin etusormiani sellaisissa paikoissa jossa ne ei ole koskaan olleet.. Tytöt tykkäsivät valtavasti.. Sitten ulkoa kuului saman 12 vuotiaan pojan ääni joka oli Sinikan velipuoli. Sanoi jotta mamma käski minut heti kotiin, sellaisen mamman aukrotiteettia ei kukaan voinut vastustaa, joten lähdin kotiin ja tytöt jäi kahdestaan tekemään mitä sitten tekivätkin. Juuri ennen poiskäskyä Ulla sanoiettä kumpi ensin johon Sinikka sanoi tässähän minä jo olen sängyllä valmiina.. Olivat tytöt kaiketi suunnitelleet että vien molemmilta neitsyyden. Tälläinen oli ensi kosketus nuoreen naiseen ja vielä tuplana.. Myöhemmin kyllä olinSinikan kanssa sillä lailla kun olin jo varannut kondomin mukaan...

Yhteistyössä