Ensikengät H&M:ltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Sisko kertoi ostaneensa lapselleen ensikengät H&M:ltä. Ajattelin ensin tuon olevan älytöntä kun ensikenkiin pitäisi juuri satsata. Mutta toisaalta, onko ne 70 euron kengät välttämättä paremmat kuin H&M:n popot? Ihan oikeilta kengiltä ainakin näyttää tuo kenkämalli mitä H&M:ltä olen mahdollisesti tilaamassa (Product Detail | H&M FI). Onko kenelläkään kokemuksia H&M:n kengistä 1 vuoden ikäisillä?

Taitaa olla myytti tuo ensikenkien laatuvaatimus. Joku asiantuntija nimittäin on sanonut, että tärkeämpää on, että lapsen kengät ovat laadukkaat leikki- ja kouluiässä kun jalka kasvaa nopeasti. Uskon tuohon, koska eihän 1-vuotias edes paina juuri mitään, eikä vietä seisaallaan samanlaisia aikoja, mitä juokseva ja riehuva vanhempi lapsi.

En ole varma ensikenkien laadun tärkeydestä,mutta itse olen satsannut lapsen kenkiin aina. Mieluummin panostan kenkiin ja (talvi)ulkovaatteisiin ja sisävaatteet ym ovat sitten enemmän ulkonäön ja hinnan perusteella valittuja. Näin siis myös omissa vaatteissa ja kengissä.

[QUOTE="vieras";27174614]En kyllä suosittelisi mitään tuommoisia ostamaan. Ei ne kalliit kengät oikeesti tule kalliiks kun ne voi myydä hyvällä hinnalla eteenpäin![/QUOTE]

No mieluummin ostaisin halvat uudet kuin kalliit käytetyt, kun kengistä on kyse. Kenkä muotoutuu käyttäjänsä jalkaan, ei se enää muille ole hyvä sen jälkeen. Kun on riittävästi jalkaa tukeva ja sopivan kokoinen ja uusi, on hyvä kenkä, hinnasta tai ostopaikasta riippumatta.

Yhteistyössä