Ensi yönä ei sitten varmaan nukuta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Huomenna minä sitten aloitan kesätyöt ja herätys on erittäin inhimmiliseen aikaan,nimittäin klo 4.30.Ja jo usean vuoden kokemuksella voi sanoa että ensi yönä ei tule uni silmään vaikka kuinka yrittäisi ja kelloa tulee vahdittua kuin se karkaisi johonkin jos silmäni ummistan.Nää ihan ensimmäiset aamuvuorot on ihan kauheita kun ei uskalla nukkua siinä pelossa ettei kellon soittoon herääkkään ja heti nukkuu pommiin.
Huomenna on vielä sellainen kiva 11 tunnin työpäivä ja sen jälkeen pitäisi lähteä heti ajamaan Helsinkiin Mötley Cruen keikalle.Ja tiistaina taas aamuksi töihin.Kotona ollaan ehkä tuossa 01-02 maissa ja sitten ei taas uskalla käydä nukkumaan pariksi tunniksi.Voipi olla että viimeistään tiistaina sitä ei paljon ajatus päässä kulje ja oma nimikin pitää luntata ajokortista.

Mutta kerran se vaan kirpaisee =)

Mä sairastan kans tota oireyhtymää, et jos aamulla on herätys, ei uskalla nukkua yöllä. Sit laskee stressaantuneena montako tuntia viellä sais nukkua ja kun on 4-5 tuntia jäljella alkaa olla niin hermona, ettei saa enää nukuttua, kun ajattelee miten kamalaa aamulla on nousta...Tosi tervettä |O :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä sairastan kans tota oireyhtymää, et jos aamulla on herätys, ei uskalla nukkua yöllä. Sit laskee stressaantuneena montako tuntia viellä sais nukkua ja kun on 4-5 tuntia jäljella alkaa olla niin hermona, ettei saa enää nukuttua, kun ajattelee miten kamalaa aamulla on nousta...Tosi tervettä |O :headwall:

Toi on kyllä kauheeta.Mulla sama vika.Sitä kyttää vaan kelloa ja laskee tunteja paljon olis vielä aikaa nukkua.Sitten kun rupeaa aikaa olemaan enään se 4-5 tuntia niin sitten rupeaa iskemään paniikki ja miettii että kuinka väsynnyt sitä seuraavana päivänä on.Eikä se uni tule yhtään sen helpommalla.

Yritä ottaa nyt päivällä unet tai kahdet niin univelka ei kasva niin suureksi. Saisitko huomiseksi kuskin sille iltareissulle ja voisit nukkua matkalla?

Minäkin aloitan huomenna uudessa työssä, mutta koska siellä pitää olla 7.00, annan herätyskellon herättää tavalliseen tyyliin 5.45.

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Yritä ottaa nyt päivällä unet tai kahdet niin univelka ei kasva niin suureksi. Saisitko huomiseksi kuskin sille iltareissulle ja voisit nukkua matkalla?

Minäkin aloitan huomenna uudessa työssä, mutta koska siellä pitää olla 7.00, annan herätyskellon herättää tavalliseen tyyliin 5.45.

Joo,isäntä ajaa tuon matkan ja vie mut tiistaina aamulla töihin sekä hakee kello 14 töistä.Kaveri saakin pitää isännälle seuraa meno-ja tulomatkat ja mä yritän sitten parhaani mukaan takapenkillä nukkua.

Unta ei voi nukkua varastoon.Jälkeenpäin voi kyllä nukkua univelat pois.

Unta ei voi nukkua varastoon.Jälkeenpäin voi kyllä nukkua univelat pois.

Yhteistyössä