Ensi vuonna pistän joulukuusen jo itsenäisyyspäivänä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rokkivosu

Vieras
Tänään jos heittäis tämänvuotisen pois kun ei se pyhien jälkeen enää oikein miltään tunnu.
Parasta aikaa on joulun odottaminen ja aatto ja sen takia ensi vuonna kuusi tulee pirttiin todellakin ajoissa :) Tänä vuonna pistin vasta 21.pvä.
Ei siitä vaan ehdi nauttia :(

Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Eihän joulu vielä ohi ole!! Vastahan sitä loppiaisen jälkeen koti riisutaan joulusta ja silloin vasta kuusikin lähtee pihalle. Ainakin meillä :D

mä riisun tänään kun meillä joulu loppuu tapaninpäivään.

Meillä kuusi on aina loppiaiseen saakka, mutta eihän siinä ole enää mitään tunnelmaa... kun joulu meni, se meni. Ap:n kanssa sama ajatus: ensi vuonna kuusi laitetaan jo hyvissä ajoin! :)

Meille kuusi tuli jo ensimmäisenä adventtina ja poistui eilen :) mun mielestä se lähestyvän joulun fiilistely on kivaa ja joulun jälkeen olen kyllä jo niin täynnä koko joulua että on ihanaa ottaa kuusi pois. En halua yhtään muistutusta myöskään jouluruuista :) !!!e

Meille laitettiin kuusi lucianpäivänä ja eilen optettiin pois kaikki joulujutut.
Mä olen havainnut sen hyväksi aloittaa joulunjuhlinnan ajoissa. En halua enää uudenvuodenjuhlissa katella joulukuusta.

Aika aikaansa kutakin... ;)

kuusi viedään pois vasta nuuttina tai loppiaisena, riippuu miten hyvin neuluset pysyy kuusessa :D
itse olin töissä aatonaattona vielä iltaan asti niin mulla joulu jatkuu kyllä vielä monta päivää kun sitä sai odottaa nii kauan että kerkeää myös hiukan hengähtää ja nauttia :)

Meillä on kuusi aina tuotu 3viikkoa ennen joulua, joskus "vain" 2 vkoa ennen. Vastaavasti se heitetään aina uutena vuotena pihalle. Minusta kans on jotenkin hassua, että muuten hössötetään joulua jo paljon ennen aattoa mutta kuusi tuodaan vasta niin myöhään.

onko täällä kaikki työttömiä vai miten te osaatte juhlia ja nauttia joulusta jos olette kaiket päivät/illat töissä ennen aattoa?
mulle se joulu tulee vasta kunolla kun saa itse pysähtyä nauttimaan siitä ja siksi meillä venutetaan kuusen pois vientiä ja koristeiden pois siivoamista mahdollisimman pitkälle

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
onko täällä kaikki työttömiä vai miten te osaatte juhlia ja nauttia joulusta jos olette kaiket päivät/illat töissä ennen aattoa?
mulle se joulu tulee vasta kunolla kun saa itse pysähtyä nauttimaan siitä ja siksi meillä venutetaan kuusen pois vientiä ja koristeiden pois siivoamista mahdollisimman pitkälle

Pitääkö siitä joulusta vielä nauttiakkin? :D
Mulla ainakin tulee niin isona annoksena sitä joulua koko joulukuun ajan töissä, että viimestään aattona olen sitä korviani myöten täyttä. Täytyy ottaa ilo irti sillon kun siihen on mahdollisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Eikös se mene niin että "hyvä Tuomas joulun tuopi, paha Nuutti pois sen viepi."

Sen mukaan joulu alkaisi 21.12 ja päättyisi 13.1

Meillä kuusi lähtee jo loppiaisena.

Mun täytyy vaihtaa tuohon nimet. ;) Jos Lucia sen tuo niin kuka lie sitten vie? Kenellä oli eilen nimipäivät?

Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Alkuperäinen kirjoittaja Olemisen riemu:
Eikös se mene niin että "hyvä Tuomas joulun tuopi, paha Nuutti pois sen viepi."

Sen mukaan joulu alkaisi 21.12 ja päättyisi 13.1

Meillä kuusi lähtee jo loppiaisena.

Mun täytyy vaihtaa tuohon nimet. ;) Jos Lucia sen tuo niin kuka lie sitten vie? Kenellä oli eilen nimipäivät?

Olisiko ollut Hannu..? Tänään on ainakin Piia koska on Viattomisen lasten päivä.

Yhteistyössä