Ensi vuonna myös maksuhäiriöiset saa verkkopankkitunnukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luottotiedot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Luottotiedot

Vieras
Mä en ymmärrä mikä hemmetin logiikka tuossa on ollut ettei maksuhäiriöiset saa verkkopankkitunnuksia. Pitäähän laskut maksaa! Kelan, verottajan yms. asioita pitää hoitaa netin kautta ja siihen tarvitaan tunnukset. Samoin jos haluaa katsoa sähköisiä reseptejään.

Ei, en kaipaa vinkumista siitä, että eihän luottotiedottomat maksa kuitenkaan laskuja. Voiko joku olla niin idiootti, että kuvittelee ettei heistä kukaan maksa mitään laskuja enää koskaan. No silloin olisi turha asua missään kun ei kerran maksaisi vuokria.

Mulla on luottotiedoissa merkintä ja kyllä todellakin maksan ne laskut mitä nykyään tulee. Samalla menee palkasta koko ajan ulosottoon ja pääsen vielä joskus niistä veloista eroon. Onneksi olen saanut verkkopankkitunnukset ennen kuin luottotiedot meni joten en ole ollut vaikeuksissa sen takia. Miten olisin voinut maksaa vuokran, puhelinlaskun jne.?!?!

Onneksi olen kerennyt hankkia verkkopankkitunnukset ennenkuin maksuhäiriömerkintöjä tuli.
Eihän nyky-yhteiskunnassa voi elää ilman niitä, niitä tarvitsee ihan kaikkeen asiointiin.

Eihän nyky-yhteiskunnassa voi elää ilman niitä, niitä tarvitsee ihan kaikkeen asiointiin.
Niinpä! Ei niitä tarvita pelkästään laskujen maksamiseen vaan monia asioita nykyään hoidetaan verkkopankkitunnuksien kautta. Enkä tajua miksi niitä ei ole aiemmin voinut antaa luottotiedottomalle. Mikä hemmetin logiikka tuossa on ollut? Tuolla tavalla on saatu ihmiset vain suurempiin vaikeuksiin! Että tiskillekö pitäisi mennä maksamaan laskut ja maksaa siitä hyvästä monta euroa per lasku. Uskomatonta. Onneksi tuollainen syrjintä loppuu.

Yhteistyössä