Ensi viikolla olis yhdet kekkerit joihin tulee ihminen joka taatusti kysyy missä minun mies on kun menen yksin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onneton"

Vieras
niin mitä minä sanon sille? Utelias ihminen ja minua ei kiinnostais sille kertoa yhtään mitään.On jo kysyny eräältä muulta mitä meille kuuluu(kun ei olla nähty ) ja tää ihminen oli vaan vastannu et hyvää kai,vaikka tietää et ollaan erottu mutta ei ollu viitsiny sanoa mitään ilman minun lupaa.Nyt minua ei kiinnostais yhtään ruveta kertomaan sille että ollaan erottu koska sitten se rupee kyselee että miksi ja millon.Ei ees tunneta kovin hyvin.
Inhottaa jo valmiiksi kun tiedän sen utelevan,eikä asia kuulu sille pätkääkään.

Tuota, eikö kuitenkin olisi helpompaa sanoa että ollaan erottu, mutta et halua nyt puhua asiasta enempää. Harva kai sen jälkeen enää kehtaa miteen kysellä.

Tuo valehteleminen on aina hankalaa, varsinkin juuri kun joku toinen voi samoin tein möläyttää asian oikean laidan. Ja vähän kiusallinen olo siitä jää varmaan jälkeenpäinkin jos/kun tuo kaveri muuta kautta kuulee asiasta. Voihan loppupelissä yksi ja toinen muukin kysäistä ohimennen miehestäsi, jos siis yleensä olette yhdessä noilla kekkereillä käyneet. Eli voisi joutua valehtelemaan useampaankin otteeseen.

• Tykkää
Reactions: NipaNeutroni
Onhan se niinkin,siis että sanoo miten asia on.En kyllä ihmettelisi yhtään jos tämä ihminen silti kyselee ja taatusti menee kysymään asiasta lisää tältä jolta jo on kyselly meidän kuulumisia.Sittenhän minun täytyy jo etukäteen sanoa tälle yhteiselle tutulle että ei sitten kerro mitään miksi ollaan erottu.Toivottavasti pysyn kasassa koska aina jos joku kysyy joka ei tiedä ni minä rupeen nyyhkimään.

[QUOTE="onneton";24512518]Onhan se niinkin,siis että sanoo miten asia on.En kyllä ihmettelisi yhtään jos tämä ihminen silti kyselee ja taatusti menee kysymään asiasta lisää tältä jolta jo on kyselly meidän kuulumisia.Sittenhän minun täytyy jo etukäteen sanoa tälle yhteiselle tutulle että ei sitten kerro mitään miksi ollaan erottu.Toivottavasti pysyn kasassa koska aina jos joku kysyy joka ei tiedä ni minä rupeen nyyhkimään.[/QUOTE]

Kekkerit voi myös jättää väliin jos tuntuu ettei kestä vielä jutella asiasta

Jos kysyvät miehestäsi, niin sano että olette eronneet. Ja lisää, että et ole vielä valmis puhumaan asiasta sen enempää.

Jos joku on niin tahditon, että alkaa tivaamaan sinulta lisätietoja, niin hävetköön jos osaa.

Jos ja kun juhlissa on ystäviäsi, niin voisit ehkä jo etukäteen sanoa heille että sinua pelottaa miten pysyt kasassa kun miehestäsi kysellään. He osaavat sitten olla tukenasi ja "suojamuurina".

Halaus sulle :hug:, kyllä se siitä.

Eka kerta eron jälkeen kun menen yksin joten pientä tärinää on tulossa.Ja kun minä oon tosi herkkä pillahtamaan itkuun ni pelkään jo etukäteen miten siinä sitten käy.Mutta kai se siitä,yritän sitten vältellä tätä ihmistä parhaani mukaan vaikka ei meitä paljon siellä ole joten piiloonkaan ei pääse.

Yhteistyössä