Ensi viikolla luvataan Etelä-Suomeenkin -20 asteen pakkasia :O

• Viestiketjun aloittaja AnniHelena71harmaana
  • Ensimmäinen viesti
AnniHelena71harmaana
Keskiseen ja Lappiin vielä paljon enemmän. Jokohan tuon vois uskoa?

Olen niin kyllästynyt tähän kuraan ja loskaan että hyvä jos tuleekin vähäksi aikaa.

Miä
Voi pitkä ruma sana |O |O Se on joulukiireessä mukava pakata ne joulukukat 20 paperiin. Ja sit kun tuo miun pakkaus on aika hidasta.. Toivottavasti meillä on kärsivällisiä asiakkaita :xmas:

vihdoinkin :) Tykkään ja isosti. Alan olemaan niin täynnä tätä "talvea" kun saa hinkkaa koiraa kurasta joka lenkin jälkeen, imuroida joka hemmetin päivä hiekat eteisestä ja pestä vähän väliä ulkovaatteita kun ovat niin ravassa.
Tervetuloa pakkanen :)

vieras
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1809074

Ensi viikolla pakkanen kiristyy etelässä paikoin noin 20 asteeseen, maan keskiosassa noin 25:een ja maan pohjoisosassa jopa noin 35 asteeseen. Sää on myös monin paikoin melko selkeää, mutta ajoittain esiintyy vähäisiä lumisateita, rannikkoalueilla mahdollisesti runsaampiakin lumikuuroja.

Edellisen kerran näin kylmää on useampana päivänä yhtäjaksoisesti ollut helmikuussa 2007. Esimerkiksi Helsingin Kaisaniemessä yli 20 asteen pakkasia ei ole ollut sitten vuoden 2007 helmikuun.

Se on kyllä ihana semmone kuiva kirpakka pakkanen, jos vaan on luntaki hyvästi. Ihana lähtee kävelylle, saa laittaa kaikki vaatteet päälle. Kunhan ei vaan tuule.

(Tosin mulla ongelma ku oon lihonu vaatteista ulos enkä viitsi ostaa uusia ku pyrin liiasta painosta pois...)

Yhteistyössä