Ensi kertaa naiseen rakastunut, ja hän on (hetero)pomoni.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulla on ongelma. Olen ihastunut pomooni. Olen itse (hetero)parisuhteessa oleva nainen ja pomoni, joka on myös nainen on myös heteroparisuhteessa eikä tietääkseni ole edes bi.
Ihastus on sen verran paha, että viimeksi kun hän puhui minulle pidempään en kuullut sanaakaan, katselin hänen huuliaan ja ajattelin miten haluaisin suudella niitä. Seksuaalinen viehätys on todella häiritsevä, tekee kanssakäymisestä vaikeaa. Olen nähnyt hänestä unia.
Olen varmaan aina ollut bi, mutta en ole tullut kaapista ulos eikä aiemmin ole ollut näin voimakasta ihastusta, ehkä jopa rakastumista sillä ihailen häntä ihan kaikin puolin ja uneksin yhteisestä elämästä. Millä tästä pääsisi eroon? En voi vaihtaa töitä, eli en voi lopettaa hänen näkemistään.

Tilanne on siitä kinkkinen, että tämä on ehkä enemmän kuin ihastuminen ja vietämme yhteistä aikaa pienessä tiiviissä tiimissä niin paljon, että aiheita tunteiden syvenemiselle on paljon. Lupaudun myös jatkuvasti ylimääräisiin juttuihin joissa työskentelemme yhdessä koska en halua luoda hänelle pettymyksiä. Entä jos tunteet ovatkin molemminpuoleisia?! En siis tiedä varmaksi hänen suuntautumistaan, muuta kuin että kaikki aiemmat ja nykyinen on miehiä, eli oletetusti hän on hetero. Toisaalta niin olen itsekin aina ääneen sanonut olevani.

Ehkä tässä mietityttää myös se, että vaikka nuoresta asti on ollut ihastuksia samaan sukupuoleen, näin vahvaa rakastumista (?) ei.
Tietenkin kertoo myös omasta parisuhteesta ja siinnä kiinnostuksen ja arvostuksen puutteesta. Mutta voiko oma seksuaalisuus muuttua kesken elämää näin radikaalisti?
 
Pyh. Palaa ukostas haaveilemaan. Mä ihastuin joskus naispomooni, mutta se meni ohi. Toinen oli yks naispuolinen lastenlääkäri.

Mä sanoisin että hormonit tekee tepposet välillä, voit rakastua vaikka ruohonleikkuriin, naapurin mieheen, mutta niitä ei kannata noteerata.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Pyh. Palaa ukostas haaveilemaan. Mä ihastuin joskus naispomooni, mutta se meni ohi. Toinen oli yks naispuolinen lastenlääkäri.

Mä sanoisin että hormonit tekee tepposet välillä, voit rakastua vaikka ruohonleikkuriin, naapurin mieheen, mutta niitä ei kannata noteerata.
Kas kas, sisälläsi asuu piilotteleva lepakko 😏

on vain ajan kysymys kun se lennähtää vapauteen ja alat viettämään rietasta elämää

siinä se oma ukkeli kyllä sitten unohtuu……..
 
Kas kas, sisälläsi asuu piilotteleva lepakko

on vain ajan kysymys kun se lennähtää vapauteen ja alat viettämään rietasta elämää

siinä se oma ukkeli kyllä sitten unohtuu……..
Arvasin tuon kommentin.
Ei, ne oli vaan nuo 2 eukkoa ja sen jälkeen ei ole kukaan nainen kiinnostanu. Niihin ihastumisiin vaikutti ehkä niiden esimiesasema, joka toi jotain hehkua niihin.

Mottoni: geenit, hormonit, aivot voi tarjota sulle vaikka mitä paskaa välillä. Niitä ei tarvitse toteuttaa ja ruokkia. Ylin harkintakyky on se, mitä kuuntelet, mihin keskität huomiosi.

Seksuaalisuus on iso klönttä, ja sitä pitää rajata terveeseen ja ei-terveeseen. Mutta se ei tarkoita, etteikö niitä epäterveitä pulpahtelis välillä.
Himo ei kysele aikaa, paikkaa eikä kohdetta. Tarpeeksi kun on päässä sekamelskaa, niin sitä kiihottuu vaikka tiskikoneesta.

Mä en pidä pedarina jotain unenpuutteen vaivaamaa perheenisää joka 10 sekunnin ajan kiihottuu vauvan vaipan vaihdosta ja järkyttyy siitä. Mutta ratkaisevaa on, mitä hän sille ajatukselle tekee: hylkääkö vai alkaako työstää "mitä jos olenkin pedari, ja että tämä oli merkki siitä?"

Tai jollekin tulee mieleen seksi vaikka saksanpaimenkoiran kanssa -valitettavasti eläinseksi on Suomen laissa sallittua.
Se ajatus ei tee ihmisestä sairasta, mutta jos alkaa toteuttaa sitä, niin on sairas.

Naisen alaston vartalo-kuva on kuulemma semmoinen mistä kiihottuu sekä miehet että naiset. Vai niin. Ei sitä kiihottumista tartte totella. Rauhassa vaan pistää sen pois ja ruokkii heteropiirteitä enemmän itsessään.

Ei se oo rakettitiedettä.
 
Luoja loi ekon bi-naiseksi, ei hän kauaa pysty taistelemaan himojaan vastaan.
Luoja on alunperin luonut täydellistä eli heteroita joilla ei ole sairautta tai alttiuksia, mutta SYNTIINLANKEEMUS vääristi geeniperimän.

Uskoontulon jälkeen suunta on takaisin alkuperäiseen luomistyöhön, terveyttä kohti. Toki tekonivelpotilas ei usein saa alkuperäistä niveltä takaisin, mutta tunne- ja seksuaalielämän puolella näkyy muutosta. Umpihomoille se on tietty vaikeinta, mutta ihmeitä tapahtuu.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Luoja on alunperin luonut täydellistä eli heteroita joilla ei ole sairautta tai alttiuksia, mutta SYNTIINLANKEEMUS vääristi geeniperimän.

Uskoontulon jälkeen suunta on takaisin alkuperäiseen luomistyöhön, terveyttä kohti. Toki tekonivelpotilas ei usein saa alkuperäistä niveltä takaisin, mutta tunne- ja seksuaalielämän puolella näkyy muutosta. Umpihomoille se on tietty vaikeinta, mutta ihmeitä tapahtuu.
”käärme houkutteli Eevan syömään hedelmän hyvän ja pahan tiedon puusta, vaikka Jumala oli kieltänyt” 😆😆

justjust joo, hassunhauska satu

mutta mietippä vähän tarkemmin sanomisiasi, ei yksi tapahtuma voi muuttaa geeniperimää

Sinun pitäisi tunnustaa logiikkasi mukaan että oli luotu sutta ja sekundaa geeneihin koska olivat tottelemattomia
 
”käärme houkutteli Eevan syömään hedelmän hyvän ja pahan tiedon puusta, vaikka Jumala oli kieltänyt”

justjust joo, hassunhauska satu

mutta mietippä vähän tarkemmin sanomisiasi, ei yksi tapahtuma voi muuttaa geeniperimää

Sinun pitäisi tunnustaa logiikkasi mukaan että oli luotu sutta ja sekundaa geeneihin koska olivat tottelemattomia
Ei, koska heille annettiin vapaa (suhteellisen vapaa, ei 100 % vapaa) tahto. <haukotus>

Mutta olen puhunut, heippatirallaa. :)
 
vierailija
Ei saa puhua raipoista, aloin heti kuumenemaan 😊

Ja ajatusten siivin lensin Ekon keittiöön, vain me2 paikalla

Alkulämmiytelyjen jälkeen alan riisumaan häntä, ohjaan hänet määrätietoisesti mutta hellästi kohti lämmintä hellaa, hän nojautuu kauniilla rinnoillaan sitä vasten ja alan läpsimään häntä hellästi piiskalla paljaalle pyllylle, joka on ah niin kutsuvasti silmieni edessä

Tunnen kuinka kankea patukkani pukkaa intotippaa, kastellen alushousut

Ekon voihkiessa nautinnosta pudotan kaikki esteet nilkkoihini, olin ottanut taskusta jotain jonka kääre on rapisevaa, rullasin sen innosta tärisevin sormin päälle ja sitten sukkula syöksyi intohimoisesti Venukseen 😍

Ekko alkoi lähes ulvomaan suuresta nautinnosta ja (oho, akkuval piip-piip)

setis
 
vierailija
Luoja on alunperin luonut täydellistä eli heteroita joilla ei ole sairautta tai alttiuksia, mutta SYNTIINLANKEEMUS vääristi geeniperimän.

Uskoontulon jälkeen suunta on takaisin alkuperäiseen luomistyöhön, terveyttä kohti. Toki tekonivelpotilas ei usein saa alkuperäistä niveltä takaisin, mutta tunne- ja seksuaalielämän puolella näkyy muutosta. Umpihomoille se on tietty vaikeinta, mutta ihmeitä tapahtuu.
Mut miks miehen g piste löytyy peräaukosta?.
 
vierailija
Tuolla mitä kerroit ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.
Rakkaus ei ole himoa, ihastumista, ei omanedun tavoittelua, ei toisen hyväksikäyttöä, ei mitään tuollaista.
Todellinen rakkaus ei kohdistu johonkin fyysiseen, eikä menttaaliseen kohteeseen, se on.
Rakkautta ei ole niin kauan kun "minä" on olemassa.
 
vierailija
Ei saa puhua raipoista, aloin heti kuumenemaan

Ja ajatusten siivin lensin Ekon keittiöön, vain me2 paikalla

Alkulämmiytelyjen jälkeen alan riisumaan häntä, ohjaan hänet määrätietoisesti mutta hellästi kohti lämmintä hellaa, hän nojautuu kauniilla rinnoillaan sitä vasten ja alan läpsimään häntä hellästi piiskalla paljaalle pyllylle, joka on ah niin kutsuvasti silmieni edessä

Tunnen kuinka kankea patukkani pukkaa intotippaa, kastellen alushousut

Ekon voihkiessa nautinnosta pudotan kaikki esteet nilkkoihini, olin ottanut taskusta jotain jonka kääre on rapisevaa, rullasin sen innosta tärisevin sormin päälle ja sitten sukkula syöksyi intohimoisesti Venukseen

Ekko alkoi lähes ulvomaan suuresta nautinnosta ja (oho, akkuval piip-piip)

setis
😁

hu-huu @Echo
 

Yhteistyössä