Ensarin synnytyksen kesto?

mulla alkoi yöllä kolmen aikaan supistukset viidentoista minuutin välein. Aamulla kävin äippäpolilla kokoarviossa ja sen jälkeen supistusten väli tiheni kymmeneen minuuttiin ja siitä sitten edelleen. Sairaalaan menin uudestaan päivällä kahden maissa ja poika syntyi illalla puol yhentoista aikaan. Synntys laskettin alkaneeksi aamulla eli kestoksi tuli 11 tuntia ja ponnistusvaihe 25min.
 
anony
yhteensä 12,5 tuntia josta ponnistin yli tunnin. supitukset alko viiden aikaan aamulla ja oli heti säännöllisiä. lapsivedet meni joskus yhdeksän aikaan illalla. tyttö synti sitten vartin yli kahdentoista yöllä.

 
vedet meni aamuyöllä, supistuksia alkoi tulla melkein heti, mutta eivät olleet kovin kipeitä. Kipeemmät supparit alko illalla yheksän-kymmenen maissa. Ponnistamaan pääsin vasta viiden aikoihin seuraavana päivänä. Ponnistus kesti reilun puoli tuntia. Yhteensä kesto siis alusta loppuun reilusti yli 30 tuntia, mutta kipeempiä suppareita semmoset parikyt tuntia. Ihanat muistot jäi kaikesta huolimatta!!

 
Esikoisen synnytys kesti kokonaisuudessaan n. 14 tuntia. Synnytys käynnistyi supistuksilla torstai-iltana klo 22. Supparit olivat heti säännölliset ja tulivat 4-5min välein. Sairaalaan lähdimme klo 00:30 supistusten tihentyessä ja muuttuessa kivuliaammiksi ja päivällä klo 12:15 oli tyttö syntynyt maailmaan.
Tsemppiä koitokseen! :wave:
 
nattula
Lapsivesi lähti tihkumaan rv 38+1 aamuyöstä. Supistukset ei kuitenkaan alkaneet, tai tod.näk. oli sellaisia pieniä koska oli "menkkamaista" jomotusta alavatsalla. Sairaalaan lähdin 7 tunnin päästä siitä iltapäivällä, koska käskivät tulla kun soitin uudelleen että koska pitäis tulla. Kipeät supistukset lähti käyntiin illalla kuuden aikaan ja seitsemältä pääsin saliin (kohdunkaula hävinnyt ja kohdunsuu auennut kahdessa tunnissa 3cm). Vauva syntyi 23 maissa, aktiivinen ponnistusvaihe 38min ja imukupilla autettiin sydänäänten romahdettua. Synnytyksen kesto n.5 tuntia, laskettiin siitä kun supistukset tulivat kipeiksi. Ei kipulääkkeitä, ammeessa olin ja ilokaasua sain lopussa hetken ja aquarakkulat oli tosi hyvät! Tsemppiä ekaan synnytykseesi! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2005 klo 17:02 mää kirjoitti:
torstai oli päivä jolloin alko supisukset.....sairaalaan menin sunnuntai iltana ja maanantai aamuna syntyi poika. Eli kauan kesti tuo synnytys...ponnistusvaihe tunti ja 10 minuuttia.
ja viikkoja oli 38+5.
 
Almuska
Synnytys kesti 5h20min, josta ponnistusvaihe 15min.
Alkoi lapsivesien menolla ja tunnin kuluttua alkoi kovat supistukset (5min välein) jolloin lähdettiin ajamaan sairaalaan päin.
 
ludde
Synnytys kesti 19h45min. Suoraan neuvolasta passitti äippäpolille kun oli pissa plussalla ja kohonnut verenpaine. Samana päivänä käynnistettiin mut meni 4pv ennen kun poika syntyi.
 
Mulla kesti synnytys 15h 5min,josta oltiin sairaalassa n.11h.
Lähettiin ku supparit tuli 5-7min välein ja olin tosi kipeä.
Tosin säännölliset mut ei ihan niin kipeet supparit oli kestäny jo toista vuorokautta.
 
jenni86
mulla alko torstaina tulee supistuksia 10 minuutin välein(sattu kovasti)....ja niitä kestikin sitte tiistaihin asti...kunnes niit tuli 5 ninuutin välein...ei tullu nukuttuu torstai - tiistai välisenä aikana...mut synnytys meni hyvin...ponnistin 1 tunti ja 45 minuuttia...eli poika tuli 28.12...
 
-pippuri-
mulla synnytys kesti 6+1/2h tai sitten 14h ihan riippuu mistä laskee (papereissa lukee 61/2h) mulla meni aamuyöllä vedet mutta ei tullut suppareita joten tipalla käynnistettiin.. sairaalaan lähdettiin noin tunti vesien menosta.
 
Synnytys alkoi aamulla lapsiveden menolla, mutta silloin ei vielä supistellut lainkaan. Veden menon vuoksi jouduin kuitenkin osastolle odottelemaan supistusten alkamista. Illalla kymmenen maissa alkoi supistella. Kolmen aikaan yöllä siirryttiin synnytyssaliin ja poika syntyi viiden maissa. Äitiyskortissa on synnytyksen kestoksi merkattu 6h 45min, josta ponnistusvaihe 11min.

Tsemppiä sulle hienoon kokemukseen!
 
eka synnytys kesti n.5tuntia,lapsivesi kotona ja siit heti tosi kovat kivut ja mentiin sairaalaan,epiduraali auttoi muuten,mutta se meni väärään paikkaan se puudute ja jalat meni.en pystyny liikkumaan kokoaikana!tosi tympeää,olisin tahtonu kävellä edestakaisin,.toiselle epiduraali meni oikein ja oli jo "kiva"synnyttää :) ja se kesti kolme tunti kokonaisuudessaan.kolmas tulikin syöksynä,eli synnytys kesti sen ajan ku ajettiin hullunlailla synnärille 8min synnytyksen kesto..nyt tahtois neljättä ja jo NYT pelottaa synnytys,että ehtiikö sitä sairaalaan ollenkaa,apuva,eikä muuten ollu kiva niin raju synnytys...vaikka kaikki sanoo että sehän helposti tuli!pian kyllä mutta kivut jäi viimeisimmästä eniten mieleen..
 
Äikiliini
Taidan tehdä tähän paikkaan uuden ennätyksen... 22h 10min + 11h epäsäännöllisiä supistuksia. Sairaalaan lähdettiin kun supistusten väli oli 5min ja niin kipeitä että en pärjännyt enää kotona. Sairaalassa kerkesin olla melkein 20h. Ponnistusvaihe oli nopea 12min.
 

Yhteistyössä