Ens tiistaina..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hippula

Vieras
..meen tk:een. Viimeyönä heräsin kipuihin,(viiltelyyn,pistelyyn) nivusen ja häpykymmun välissä..Kp 7/25-29 ei voi olla kovn normaalia. Täsmälleen samoja kipuja oli viimekierron loppupuoliskolla..jokin on siis vialla,endo,kysta,??Osaako kukaan sanoo mistä tollanen voi johtua?

mua kyllä vähä pelottaa mennä lääkäriin.. :ashamed: Mitäs jos jotain kauheeta löytyy?Mun äippä käski mun pyytää lähete naistentautien polille,että rupeevat selvittään mistä vauvattomuus johtuu..Saisinkohan mä jotain clomeja tms. että sais kierron tasaantumaan johonki..aika hyvin se on kyllä pysyny 27 mutta viime kiertokin oli vaan 25,jota se ei kovin monesti oo ollu..tuhrua ei kyllä tullu kauheesti viime kierrossa..kuka osaa lohduttaa mua ja antaa vinkkejä lääkäriin menon suhteen,siis vinkkejä mitä mun pitäs vaatia tai pyytää lääkärin tutkimaan..ahistaa! mitenkähän..laittaakohan ne mut suoraan johonki laparoskopiaan tms. verikokeetkin on otettu muutama kuukaus sitten..ultraamaan ne ei varmaan tk:ssa rupee heti?Vitsit ku ei tiiä ollenkaan mihin pitäs valmistautua..Käskeeköhän lääkäri vaan seuraamaan ja antaa jonkun "riman" johon mennessä jos en raskaudu niin sitten alkavat tutkimaan...plääh! Sanokaan nyt joku jotain.. :D

kannattaa nyt ensin mennä vaikka yksityiselle lääkärille ja he kyllä tietävät sanoa sit että mikä vaivaa. Ja antavat ohjeita eteenpäin jos sitä tarvitaan. Terveyskeskukseen en suosittele itsellä ei mitään vastaavaa hyötyä heistä. Voi olla että muilla eri kokemuksia niistäkin. Mielestäni eivät vain ole kovinkaan hyvin tietoisia juuri tästä lapsettomuudesta ja sen tutkimuksista. Yksityisellä nyt maksaa ehkä hiukan enemmän mutta kyllä saa rahoilleen vastineenkin ja nopeammin etenee asiat.