enpä olis uskonut...=)

  • Viestiketjun aloittaja Tintti1010
  • Ensimmäinen viesti
Tintti1010
...joskus takavuosina, että osaan olla tyytyväinen hitaasti tippuvasta painosta!!! nuorena sairastin syömishäiriötä ja silloin laihtumisnopeus oli n. 2 kg viikko... :x :'(
nyt laihdun PALJON hitaammin n. 500 g/viikko ja välillä tulee lisääkin kun oikein herkuttelee... :p (niin, ja siis lisään nyt tähän vielä, että syömishäiriöpainoon on tullut vuosien varrella n.45 kg lisää, joten varaa on pudottaa...)
Ja oon tosi tyytyväinen itteeni!!!! Siis ette usko miten hyvältä tuntuu, kun tosiaan huomaa oikeasti että on päässyt eroon syömishäiriöistä!!!! (silloin jos olisin laihtunut tätä vaihtia niin en olis kestäny itteeni.... :( :'( :(....puolen kilon laihtuminen oli miulle sama kun olis lihonu kilon.... :eek: :ashamed: :ashamed: )
Niin, siis oli vaan pakko hehkuttaa, kun on niin MAHTAVA fiilis!!!! :D :D :D B)
 
mahtavaa.. tuo jos mikä varmaan kannustaa muita... mahtavasti tsemppiä sinulle... =) :D ....
mä sain oikeen kilon pois mutta eipä kyllä ruuan vähyyden takii vaan mä oon alkanu harrastamaan liikuntaa... :x minä sanon sellasta,,,, :$ ...
:D
saa nähä miten käy, hajooko vaihteeks paikat vai tuunko raskaaksi,,, :D ...niin mulla yleensä käy joko tai... :D ...
tsempataan hissunkissun...ens kesänä kuljetaan bikinit päällä eiks yeah ;) :D
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2004 klo 22:50 nirzu kirjoitti:
mahtavaa.. tuo jos mikä varmaan kannustaa muita... mahtavasti tsemppiä sinulle... =) :D ....
mä sain oikeen kilon pois mutta eipä kyllä ruuan vähyyden takii vaan mä oon alkanu harrastamaan liikuntaa... :x minä sanon sellasta,,,, :$ ...
:D
saa nähä miten käy, hajooko vaihteeks paikat vai tuunko raskaaksi,,, :D ...niin mulla yleensä käy joko tai... :D ...
tsempataan hissunkissun...ens kesänä kuljetaan bikinit päällä eiks yeah ;) :D
joo, varmasti!! Bikinit on jo ostettu... ;) ;)
se on meikäläisellä vähän sama juttu tuon paikkojen hajoamisen kanssa...raskaus ei haittaa kun on niin kova vauvis, mutta siirtyyhän se laihis sillon vuodella ja en ens kesänä saakkaan bikineitä päälleni, KÄÄKS!!! :eek: ;) ;) *hautaa vauvakuumeen jonnekkin pois näkyvistä* ;)
 

Yhteistyössä