Enpä olisi uskonut suustani tälläistäkään päästävän :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti-67
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti-67

Vieras
Enpä olisi ikinä uskonut sanovani että minun käy aidosti sääliksi Britneytä :(
Harmittaa kun tyttönen on joutunut tiedotusvälineiden hampaisiin ja häntä poljetaan täällä (Suomessakin) asti lähes joka päivä, mitenkä sitten kotimaassaan.
On hän julkkis ja tietoisesti valinnut sellaisen uran jossa joutuu olemaan esillä.. todellisuudessahan hän ei ole harjoittanut juuri yhtään ammattiaan moneen vuoteen.
Hän on tehnyt paljon virheitä ja saanut elämänsä tosissaan sotkuun. Miksei voida antaa ihmisen koota itseään ja yrittää saada elämänsä järjestykseen. Eikö ihmiselle voi tiukkana aikana ja hädän hetkellä antaa yhtään yksityisyyttä???

Tsemppiä Britney ;) kaikki kääntyy vielä hyväksi *halaus*

Me just keskusteliin tyttöjen kaa eräänä kosteana iltana, että kyllä varmasti on Britneyn tila ihan sen Kevinin syytä. Sääliksi käy tyttöparkaa ja toivottavasti pääsee jaloilleen.

Itse karsastan sanaa sääli. Siitä tulee mielikuva että itse olisi jotenkin parempi joten säälii niitä joilla asiat menee huonommin.
Mua ei vedä edes surulliseksi rikkaat julkimot, jotka sekoilee ihan omatoimisesti viinan ja huumeiden voimalla. Mutta surulliseksi mut saa äidit ja lapset jotka elää köyhyydessä, niitä käytetään seksuaalisesti hyväksi, ja joiden elämä on kohdusta hautaan pelkkää taistelua hengissä pysymisestä.

Britney oli uransa alkuaikoina fiksunoloinen tyttö. Kuitenkin taisi olla aivan liian nuori ja ajatukset päässään vain muiden sinne laittamia. Koskaan ei ole saanut "oikeaa" lapsuutta viettää, vaan on tehnyt show-alan töitä pikkulikasta lähtien. Kaikki nää naimisiin menot, lasten saamiset ym. Happy family esitykset ovat tapahtuneet rahasta -aika karkeasti sanottuna, mutta karkeampaakin tapahtuu.

Taitaa olla pikkuisen oikeassa, kun äitiään syyttää. :/ Ja yleensäkin amerikkalainen kulttuuri -katsoin kauhulla MTV:ltä viisitoista vuotiaan tytön syntymäpäiviä! Oli kunnon pirskeet ja nuori tyttö käyttäytyi isälleen ja äidilleen kuin hirviömorsian -joo-o tekemällä tehtyjä, mutta mistäs nää sais aiheensa ellei tosielämästä. Ja tajuaako nuori, joka näitä ohjelmia katsoo aina sen, ettei tämmöiset "elämät" ole niin tosia ja ihania.

Kaikkein viimosimmat teki Victoria Beckham siinä ohjelmassa, missä kertovat muutostaan Yhdysvaltoihin. Siis, musta tuntui että ukkonsa HÄPESI sitä keikistelyä ja esittämistä.

Toivottavasti Britney ja muut "tähtöset" tajuavat missä sonnassa elävät ja pääsevät bisneksestä eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Mutta surulliseksi mut saa äidit ja lapset jotka elää köyhyydessä, niitä käytetään seksuaalisesti hyväksi, ja joiden elämä on kohdusta hautaan pelkkää taistelua hengissä pysymisestä.

Kyllä maailmassa on suuria ja aina vaan suurempia ongelmia joten nyt ei ollutkaan tarkoitus listata että mikä on surullisinta. Jos kotona on vaikka huusholli sekaisin ja sitä sit voivotellaan niin toinen voi todeta "älä huoli, ajattele niitä perheitä joilla ei ole kotia ollenkaan"

kyllä mä en sääliä tunne kun ajattelen tuota Britneytä. Kannattais ottaa itteä niskasta kiinni ja olla lasten kanssa, mutta ei! Ja apuvoimiakin varmasti saisi moneen ongelmaan, siis ihan ammattiauttajan. Kun eihän tuo Britney mikään persaukinen oo.

Harvan jos kenenkään ihmisen pää kestää tuollaista elämää kuin noilla tähdillä on ilman kemiallisia helpotuksia. Eipä tarvii ku miettiä näitä suomalaisia muusikkoja kun saa jo pitkän listan alko ym. ongelmaisia.

Yhteistyössä