Enpä olis uskonut, mutta nyt ei rahat riitä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi elämä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luulen, että hautajaisiin saat tosiaan hyvät kukat alle 30 eurolla. Mene kukkakauppaan ja kysy, minkälainen vihko kannattaa teettää ja mistä kukista, jos haluaa saada kauniin mutta huokean. Muistaakseni valkeista liljoista ja peikonlehdestä sai todella upean kukkalaitteen 30 eurolla. Myös valkoiset neilikat ovat kauniita eivätkä kalliita.

Ylioppilaille veisin 30 euroa rahaa molemmille tai vaikka neljä laadukasta pientä käsipyyhettä plus jonkin hienomman saippuan paketissa, hintaa tulee varmasti alle 30 e/nuppi ja tarpeellisia ovat.

Entäpäs jos otat vaikka sellaiset lahjakortit, esim 20 -30 euroa johonkin ketjuun mistä saa opiskelijakotiin tavaraa ym... Olis ainakin hyödyllinen.
Ja surukimpun kauniin sellaisen saa päälle 20 eurolla, itse asiassa viimeksi taisin itse ostaa 20 euron kimpun, ja oli oikein nätti...

Noh täälläkin on rahat lopussa mutta ihan vain yksien hautajaisien järjestämisestä. Nyt vain kaikkia laskuja odotellessa syödään hernekeittoo :(

Mutta älä ota liikoja paineita turhan hienosta kukkapuskista ja lahjoista. Se, että olette itse paikalla on kaikkein tärkeintä!

kannattaa kysellä, kerääkö jotain astiasarjaa, voi ostaa vain yhden osan. Mulle ainakin tutut toi ihan vaikka kahvikupin siihen sarjaan jota keräsin ja yhden kupin hinta vajaa 10e. Olivat paketoineet kauniisti. Olin tyytyväinen, kun opiskelemaan lähtiessä oli astiat valmiina ja vielä mieleiset sellaiset...

...kyllä niistä silloin myöhemmin oli sitten kaveritkin kateellisia, vaikka muistan, että olisin ottanut ylioppilaslahjaksi mieluiten rahaa :D Onneks näin päin, ovat kestäneet koko matkan mukana...

Kiitos kaikille vastanneille. Kävin juuri ostamassa molemmille valmistujille nomination rannekkeet jotka sattuivat olemaa vielä tarjouksessa. Reilusti alle 50 euron selvisin niiden kohdalla. Nyt vielä olisi tuo kukkavihko käytävä tilaamassa. Tosiaan en maininnut, että kyse on isovanhemmasta joten pelkän adressin turvin en hautajaisiin mene.

Alkuperäinen kirjoittaja Voi elämä :
Tulossa siis hautajaiset, kahdet valmistujaiset sekä vielä kahdet 50 -vuotisjuhlat, kaikki kahden viikon sisään. Hautajaiset ja kutsut valmistujaisiin tulivat tosiaankin yllättäen. Uusia vaatteita emme tarvitse, mutta hautajaisiin pitäisi ostaa pieni kukkavihko ja jollakin tapaa muistaa valmistuneita.

Olisiko kellään ideoita valmistujaislahjoihin jotka olisivat suht´edullisia mutta silti juhlavia?

Hei, valmistujaislahjaksi suosittelen kirjoittamaani runokirjaa ''GLOBULAARINEN JA KESÄPÄIVÄ'', sen hinta on vain 6 euroa/kpl sisältäen postikulutkin.
Kirja sisältää esimerkiksi liikunta - ja ruoka aiheista runoja, hauskoja ja myös 5 ja 0 vuotiaalle tyttölapselle runo.

Ota yhteys heti! irma.kivimakiturja@gmail.com tai Irma Kivimäki-Turja, kasv.tiet.yo p.050-5113862

Yhteistyössä