enpä ole käyttänyt vuosikausiin, en fruktoosia, en aspartaamia

Aika usein ne kaikkein terveellisimmin eläneet kuolevat kuitenkin suunnilleen saman ikäisinä kuin ne vähemmän terveellisesti eläneet. Tai toisaalta, jos elävät kovin vanhoiksi niin kärsivät sitten vuosikausia erilaista kremppaa ja yksinäisyyttä. Parempi kuolla 70-75-vuotiaana nopeasti sydäriin tai vastaavaan.

Mua harmittaa se että tyttö tykkää pepsi maxista ja siinä aspartaamia sanoin et käys tseggaa se aspartaami netistä mut sanoi ettei noi määrät haittaa. Mut niitäkun vuosia juo tilanne voi olla toinen. Mut joo joskus tyyliin kerran vuodessa ostan fantan. Yleensä sokerillisen limun colan. Mut olisko teillä jotain hyvää linkkiä aspartaamista minkä voisin laittaa tytölle.

Mua harmittaa se että tyttö tykkää pepsi maxista ja siinä aspartaamia sanoin et käys tseggaa se aspartaami netistä mut sanoi ettei noi määrät haittaa. Mut niitäkun vuosia juo tilanne voi olla toinen. Mut joo joskus tyyliin kerran vuodessa ostan fantan. Yleensä sokerillisen limun colan. Mut olisko teillä jotain hyvää linkkiä aspartaamista minkä voisin laittaa tytölle.
Löydätkö itse: John Olney ?

”Ensin tutkin aspartaattia, joka ei ole aspartaamia. Aspartaami on kahden aminohapon yhdiste, aspartaatin ja fenylalaniinin. Olin osoittanut, että aspartaattikomponenetti tuhoaa aivosoluja samalla tavoin kuin monosodiumglutamat (eli natriumglutamaatti E621).

Pyysin Searlea lähettämään minulle näytteen aspartaamista, minkä he tekivätkin, syötin sitä hiirenpoikasille ja se aiheutti samanlaisia aivovaurioita, kuin aspartaatti ja glutamaatti".

---Marie-Monique Robin ’n ohjelmassa, jossa John Olney sanoi noin, Ykkösdokumentti, Terveys lautasella.

Nostin muutaman ketjun aiheesta

Yhteistyössä