Enpä ois uskonu tämän päivän tulevan (epäily miehen pettämisestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petettykö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

petettykö?

Vieras
Ihan sekava olo. Mies ei eilen huomannu että tulin samaan huoneeseen. Istu koneella, sähköpostia katto. Siellä oli viesti joltain naiselta. Sen verran ehin lukee, että kirjoitti tykästyneensä mieheni Dating Profileen Suomi24:ssä. Kirjotti enkuks ja pyysi ottaa yhteyksiä jos kiinnostaa. Liitteenä oli vissiin kuva. Ei vittu.

Mut kysynpä kuiteskin, viimesenä oljenkortena, et voisko olla niin, että mies olis tehny profiilin jotain soumi24 muuta osioo varten ja nainen ois sieltä huomannu ja laittanu postia. Vai miten? Mä kun en ole näistä lainkaan perillä.

tiiätkä että mulle tulee noita tollasia uuh mä rakastuin sun kuvaan tekstejä enkuks vaikken ole missään deitti sivuilla vaan ihan suomi24 rekkautunut joskus..
et sieltä voi tulla paskaa ihan ilman aihettakin,ainakin mulle tipahtelee sillon tällö napsahtaa enkuks jonkun akan kuva VAIKKA OON NAINEN ite..

Mä saan kans tollaisia enkunkielisiä vonkauksia, vaikka mulla on vaan profiili netissä. En tiedä millä hakukoneella noi hakee, mutta mulle suurin osa tulee jostain itärajan takaa ja kovasti ovat neidot olleet muhun ihastuneita.
Huomaa, että eivät ole tutustuneet mun profiiliin ollenkaan, viesti on selkeästi kirjoitettu miehelle ja mähän olen nainen.
Kysy siltä mieheltäsi suoraan asiasta. Jos kieltää tai alkaa syyttää sua, niin ehkä sillä on huono omatunto jostain.

Mä olen itse saanut tuollaisen viestin. Ja mä olen nainen, eikä mulla todellakaan ole mitään dating ilmoitusta suomi24.
Siinä joku venäläinen nainen kirjoittaa englanniksi. Hän mm. halusi mennä kanssani naimisiin ja tehdämun kanssa lapsia yms.
Tuollaiset viestit ovat kovin yleisiä ja useimmiten kuvien avaaminen johtaa siihen, että saat koneellesi viruksen.
Mikäli sua epäilyttää miehesi kuitenkin, niin heitä vaikka että olit saanut itse sähköpostiisi tällaisen viestin. Kysy vaikka että oletko sä saanut tällaisia jos ei rupea omasta viestistään kertomaan.
Jos ei kerro niin sitten kannattaa kysyä ihan suoraan että missä mennään.

Mutta ihan pelkän tuollaisen viestin takia en repisi pelihousujani suoraan :)

minulla on siellä profiili, ei tosin treffi puolella ja ihan muista syistä kuin miesten iskemistä varten. kaikki rekisteröityneet voivat ottaa minuun yhteyttä ilman että olen heidän kanssaan missään tekemisessä.
juttele miehesi kanssa niin epäilyt saattavat selvitä. :)

Ok. Eli on mahdollista että noita tulee ilman syytä. Kiitos :)

Illalla mä kautta rantain kyselin chateista ja keskustelupalstoista, että onko käyny sellasilla, pitääkö rekisteröityä jne. Ja sano että ei oo paitsi yhdellä keskustelupalstalla kauan sitten muttei kuulemma ollu hänen juttu.

Se vielä jäi vaivaamaan, että miten se sen eukon viesti tuli miehen vakisähköpostiosoitteeseen? Ohjautuuko se jotenki automaattisesti vai onksen pitäny antaa se jonneki näkyviin?

Alkuperäinen kirjoittaja petettykö?;22370862:
Se vielä jäi vaivaamaan, että miten se sen eukon viesti tuli miehen vakisähköpostiosoitteeseen? Ohjautuuko se jotenki automaattisesti vai onksen pitäny antaa se jonneki näkyviin?

Minun mieheni on antanut suomi24 sähköpostia vain kilpailuihin, eli tulee joko sieltä tai toinen mitä eniten epäilen, on että suomi24 jotenkin jakaa osoitteita tai joku pääsee niitä hakemaan sieltä. Dont worry :)

Alkuperäinen kirjoittaja petettykö?;22370862:

Gmailiin saa ainakin ohjattua viestit muistakin osoitteista.

[QUOTE="höh";22371465]Usko nyt, noita viestejä tulee kaikille, ei ole miehesi vika! Vai yritätkö keksiä syitä erota???[/QUOTE]

En yritä hakea syytä erolle, en tosiaan :) Haen vaan vedenpitäviä vakuutteluita rauhoittaakseni mieleni.

ps. ei niitä ihan kaikille tuu. itsekään en oo yhtään saanu ;o)

Mulle tulee ihan työsähköpostiinkin usein viestejä kaikenmaailman Ljudmiloilta, joiden mielestä mä olen niiiiiiiiiiiin ihana ja haluaisivat kuulla musta lisää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22371548:
Mulle tulee ihan työsähköpostiinkin usein viestejä kaikenmaailman Ljudmiloilta, joiden mielestä mä olen niiiiiiiiiiiin ihana ja haluaisivat kuulla musta lisää :D

Asia pihvi :) Rauhoitan mieleni jne. Menneisyydessä yksi kokemus petetyksi tulemisesta ja siksi mulla näiden juttujen kanssa tuntosarvet herkästi ojossa.

Kiitos vastanneille!

Alkuperäinen kirjoittaja petettykö?;22371597:
Asia pihvi :) Rauhoitan mieleni jne. Menneisyydessä yksi kokemus petetyksi tulemisesta ja siksi mulla näiden juttujen kanssa tuntosarvet herkästi ojossa.

Kiitos vastanneille!

Lisään vielä, että aiemmin mulle tuli näitä vain viaraskielisiltä lähettäjiltä, nykyisin lähettäjän nimi saattaa olla ihan suomalainen tyyliin "Sirpa Koskinen".

Alkuperäinen kirjoittaja petettykö?;22370757:
Ok. Eli on mahdollista että noita tulee ilman syytä. Kiitos :)

Illalla mä kautta rantain kyselin chateista ja keskustelupalstoista, että onko käyny sellasilla, pitääkö rekisteröityä jne. Ja sano että ei oo paitsi yhdellä keskustelupalstalla kauan sitten muttei kuulemma ollu hänen juttu.

Tätä en tajua. Miksi pitää kautta rantain kysellä? Miksi et kysy suoraan?

Yhteistyössä