"eno raiskasi"...jne perheohjelmassa????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja P*ska MTV3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

P*ska MTV3

Vieras
Oliko toi Raptorin biisi (joka silloin joskus oli ihan hyväkin tavallaan yökerhoissa kuuneltuna) teidän mielestä sovelias perheohjelmaan eli Pitkä kuuma kesään?

Lapsia katsomossa sekä Särkässä ja kotona, kuten meillä.

Tajusin, että meidän lapset kuunteli hiljaa, kun äijä laulaa "olenkin jo kyllästynyt pelkkään..." yms yms... kyllähän te sanat tiedätte.

Tosi mautonta, laitoin palautetta.

On tosiaan aika helvetin mautonta. Mun mielestä sen sais poistaa radiostakin (soi usein taas ainakin NRJ:llä kun JS16 teki siitä uusioversion, sanat on samat). Hitto mitä p*skaa sitä saakin suoltaa median toimesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
On tosiaan aika helvetin mautonta. Mun mielestä sen sais poistaa radiostakin (soi usein taas ainakin NRJ:llä kun JS16 teki siitä uusioversion, sanat on samat). Hitto mitä p*skaa sitä saakin suoltaa median toimesta.

Sinähän sen valitset mitä paskaa sieltä radiosta kuuntelet?

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
ei tarvii otta niin tosissaan.

No ei kai aikuiset tosissaan otakaan!

Pointtihan oli että teksti on lapsille sopimatonta vaiko oikeinko sinun lapsesi tuollaista kieltä luvan kanssa käyttää ja puheissaan tuota aihepiiriä käsittelevät?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:

Sinähän sen valitset mitä paskaa sieltä radiosta kuuntelet?

Kyllä, Einstein - ja osaan vaihtaa kanavaakin. Silti se on mun mielestä perseestä että moista soitetaan. (pssssst...radiota kuulee muuallakin kuin kotona / omassa autossa )

olihan tuo aika jännän näköistä kun alle kouluikäiset taputtivat ja lauloivat vanhempiensa olkapäillä "tahtoisin olla sun kanssasi sillai tiedäthän itsekkin millai..."

arvasin että palstalle tehdään paheksuva aloitus aiheesta.eiköhän maailmassa ole paljon enemmän lapsia traumatisoivia asioita kuin yhden laulun kuuleminen särkässä

Alkuperäinen kirjoittaja nih:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja virhe:
Typerää.

Mutta juu jos kerta biisin tunnistit niin olisit vaihtanut kanavaa.

Melkoinen moka hoilata tuota biisiä SÄRKÄNNIEMELLÄ!

No mutta alotuksessa puhuttiinki et onks se soveliastra näyttää töllössä;)

Moka se on hoilata tuota biisiä SÄRKÄNNIEMELLÄ ja näyttää vielä TV:SSÄ!

Olen kanssasi ihan samaa mieltä. Meillä lapset kuitenkin jo teinejä, mut silti tuli sellainen tunne,e t ei ole ihan soveliasta alkuiltaan tuollainen. Mietin tosiaan just pienten lasten vanhempia,e t kuikakohan he asiasta miettii.

Asian vierestä mutta ohjelmista juhannuksen aikaa. Miksi piti tulla vaan jotain eroottista koko ajan telkusta? Aina ku katsoi jotain sarjaa, elokuvaa niin nainti hommiin meni. En käsitä.

Alkuperäinen kirjoittaja älytöntä:
Olen kanssasi ihan samaa mieltä. Meillä lapset kuitenkin jo teinejä, mut silti tuli sellainen tunne,e t ei ole ihan soveliasta alkuiltaan tuollainen. Mietin tosiaan just pienten lasten vanhempia,e t kuikakohan he asiasta miettii.

Asian vierestä mutta ohjelmista juhannuksen aikaa. Miksi piti tulla vaan jotain eroottista koko ajan telkusta? Aina ku katsoi jotain sarjaa, elokuvaa niin nainti hommiin meni. En käsitä.

Hah. Me ainakin kuunneltiin raptoria jo ala-asteella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olihan tuo aika jännän näköistä kun alle kouluikäiset taputtivat ja lauloivat vanhempiensa olkapäillä "tahtoisin olla sun kanssasi sillai tiedäthän itsekkin millai..."

arvasin että palstalle tehdään paheksuva aloitus aiheesta.eiköhän maailmassa ole paljon enemmän lapsia traumatisoivia asioita kuin yhden laulun kuuleminen särkässä

niin, kyllähän tuota seksiä ja väkivaltaa tulee joka tuutista lastenkin silmille ja korville, että ei se tämän laulun varaan jäänyt. Aikuiset vaan ei aina edes huomaa ajatella asioita lasten näkökulmasta. Onhan sitä tietysti vaikea edes muistaa millaista on olla lapsi ja millaisena maailman silloin koki ja näki, kun monet asiat oli vielä mysteereitä ja uusia.