Ennustusten vaihtoja, ketään?

  • Viestiketjun aloittaja Liljengard
  • Ensimmäinen viesti
Liljengard
Onko täällä ketään enään linjoilla vaihtelemassa ennustuksia vanhan keistallipallo palstan hävittyä?
Onko mitään uutta paikkaa löytynyt ennustusten vaihtamiselle?
Vaihtelisin itse mielelläni :)
 
vierailija
Mitä itse illalla selailin niin löysin
Valikko -> yhteiskunta -> uskonnot ja uskomukset -> Horoskoopit ja astrologia, jonka alta löyti sitten useampi aiheeseennliittyvää saraketta.

Puhelimella on jotenkin hankala selata noita, omasta mielestä.
Jeppis, sivut ovat tutut, mutta en ole koskaan selannut 'paikkakuntia' enempää. Sieltähän löytyy vaikka mitä, esim. tuossa mitä sanoit on myös 'rajatieto'-osio. Oletko itse ollut 'pallolainen?' Kiitos paljon vinkistä! :)
 
Liljengard
Jeppis, sivut ovat tutut, mutta en ole koskaan selannut 'paikkakuntia' enempää. Sieltähän löytyy vaikka mitä, esim. tuossa mitä sanoit on myös 'rajatieto'-osio. Oletko itse ollut 'pallolainen?' Kiitos paljon vinkistä!
Tuolta rajatieto osiosta tuli vain vanhoja viestejä vastaan
Tosin tällä puhelimella onkin jotenkin hankala noita viestejä selata...
Mutta kyllä, olen kait 'pallolainen' :)

Olen aina silloin tällöin käynnyt siellä vaihtelemassa vuosien varrella.
 
vierailija
Jeppis, sivut ovat tutut, mutta en ole koskaan selannut 'paikkakuntia' enempää. Sieltähän löytyy vaikka mitä, esim. tuossa mitä sanoit on myös 'rajatieto'-osio. Oletko itse ollut 'pallolainen?' Kiitos paljon vinkistä!
Täällä yksi pallolainen :D toivottavasti vanhat kävijät löytävät suomi24:n - oli hyvää keskustelua ilman lapsellista kiusaamista. Se takaisin!
 

Yhteistyössä