Ennen kuin menen nukkumaan,niin..mitä mieltä olet minusta?

sori
Jos en sotke johonkin toiseen, niin mun mielestä sulla on yksisilmäisiä rasistisia mielipiteitä ja pidän sua ehkä vähän vähä-älyisenä sen takia. muuten suorasanainen, jees tyyppi.

EhkäNäin
Elämätön naisihminen, joka jostain ihmeen syystä elää täällä virtuaalielämässä jotain "minäminäminä"-kautta. Tai mietin vaan, miten sulla riittää intoa pitää itteäsi esillä täällä joka päivä. Lapsellinen jankkaaja, omahyväinen, ivallinen, ilmeisesti vailla jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja sori:
Jos en sotke johonkin toiseen, niin mun mielestä sulla on yksisilmäisiä rasistisia mielipiteitä ja pidän sua ehkä vähän vähä-älyisenä sen takia. muuten suorasanainen, jees tyyppi.
No mulla kyllä on monien kanssa eriävät mielipiteet Veli Venäläisistä,mutta niinhän kaikilla on mielipiteensä eri asioihin.
Joku tykkää maksalaatikosta ja joku toinen taas ei.

Alkuperäinen kirjoittaja EhkäNäin:
Elämätön naisihminen, joka jostain ihmeen syystä elää täällä virtuaalielämässä jotain "minäminäminä"-kautta. Tai mietin vaan, miten sulla riittää intoa pitää itteäsi esillä täällä joka päivä. Lapsellinen jankkaaja, omahyväinen, ivallinen, ilmeisesti vailla jotain.
Jaa, no eiköhän me kaikki tuoda itseämme täällä esiin :saint:

EhkäNäin
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja EhkäNäin:
Jaa, no eiköhän me kaikki tuoda itseämme täällä esiin :saint:
Vastasit melkein jetsulleen kuten osasin odottaa. Nyt et millään malta mennä nukkumaan, jos vaikka joku sanoisi täällä virtuaalielämäss sinulle jotain tosi tärkeää, mihin pitäisi vielä kärkkäästi vastata.

Yhteistyössä