Ennen kaikki oli parempaa ja helpompaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tuo suhtautuminen aurinkovoiteeseen kyllä jakaa sukupolvet, olen tiukka mamma tämän suhteen (ja vielä sen suhteen millaista rasvaa laitetaan) mutta tuntuu että oma äiti ja anoppi sille pyörittelee silmiään ja ulkoilukin voi tapahtua puolen päivän aikaan hyvin..
 
vierailija
omiani vahdin kyllä tarkemmin kuin esim. mun ikäluokan tenavia. mutta muuten en kauheesti nipottanut. maatalon lapset ei puhtaana pysyneet. kaupassakin saatettiin käväistä, niissä ei niin tahrattomissa vaatteissa.
Helppoahan se oli varmaan sieltä lähikapakan terassilta valvoa, missä sinut tunnettiin istumassa päivästä toiseen. Maatalo ja betonilähiö ovat kaksi eri asiaa.
 
Nousee, vallan mainiosti. Sinä näemmä sen sijaan et osaa muodostaa edes yhtä lausetta ilman kirjoitusvirheitä. Vuosien ryyppääminen huuhtonut aivosolut mennessään?
voi sua raukkaa, kun suu suoltaa asiaa mikä ei pidä paikkaansa. tule tänne niin mummo halii. ja voit jatkaa tätä kirjoitteluas ihan rauhassa. mua ei haittaa yhtään. jokainen kun saa puhua paskaa niin paljon kuin haluaa. ei se ole minulta, eikä keneltäkään muultakaan pois.
 
vierailija
Viihdyn paremmin näillä vuosikymmenillä. Suomi oli kasarilla eristynyt lintukoto.
Naapurimaassa räjähti ydinvoimala.
Tiedotusvälineet eivät kertoneet asiasta juuri mitään. Kun tarkemmin muistelette 80-lukua, ei taatusti tule ikävä menneeseen.
 

Yhteistyössä